XTC ALGEMEEN

gary09

Newbie
Hoe kun je een xtc pil (NIET OVER IETS ANDERS BEGINNEN) innemen?

* Kan ik een XTC-Pil klein maken en in een joint gooien (heeft dat effect?)
* Kan ik een XTC-PIl klein maken en snuiven (heeft dat effect?)

dit zijn serieus bedoelde vragen en aub niet oftopic gaan thx

dfssdfde

Badass junkie
gary09 zei:
* Kan ik een XTC-Pil klein maken en in een joint gooien (heeft dat effect?) geen idee
* Kan ik een XTC-PIl klein maken en snuiven (heeft dat effect?) ja, brand wel erg
* Kan ik een XTC-PIL in een glas cola of alkohol gooien (lost die dan op, en heeft dat effect als ik dat drink? ja, maar zou ik niet doen, is erg slecht voor je tanden :wink:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
1. Nee
2. Ja, maar niet bepaald aan te raden.
3. Kan, maar dat word een vieze drets want het bindmiddel lost waarschijnlijk niet op. Voor min of meer hetzelfe effect kun je een pil crushen en een bommetje van maken.

Oom Klaas

Badass junkie
Roken heeft geen effect.
Het snuiven van MDMA heeft wel effect en goed ook, alleen zou ik zorgen dat je het puur kan krijgen zoals AT al terecht zei. De bindmiddelen snuif je ook mee, en daardoor krijg je alleen maar een verstopte neus.
En door je drinken mixen kan ook maar is erg slecht voor je tanden zoals hierboven ook al gezegd, en als je dat toch wil doen doe het dan met pure mdma.

Eigenlijk herhaal ik alleen maar,
af en toe kan dat geen kwaad.

Vooral bij mensen die te lui zijn om google te gebruiken,
en dan maar hier die vragen komen stellen.

Herhaling:
Gebruik google eerst, kom dan hier.

Heb je je dope laten testen?
www.drugstest.nl
Als je dat niet hebt gedaan,
kom dan niet morgen met wat vage effecten en vervolgens de vraag of wij kunnen zeggen wat er in je pilletje zat.

Nou succes met je pil, en gewoon slikken.

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
gary09 zei:
ik heb google gebruikt en dat heel lang,
maar dan vond ik overal verschillende antwoorden ook hier op het forum trouwens,
dus dagt ik maak maar nieuwe topic...
ik denk dat ik gewoon een halve pil in het drinken doe en daarna een joint klap...
als ik dan een uurtje daarna nog niks merk pak ik me nog die andere helft zo drbij

Doe maar niet, dan is je lijdensweg alleen maar langer. Je weet neit hoe ziekelijk goor je drinken gaat smaken.

Snuiven kan ik je ook afraden want dat bindmiddel hoeft je neus niet in.
Dus zoals de meeste ook al zeiden: Slik hem gewoon.

Miss J

Bewuste gebruiker
Maar waarom slik je hem niet gewoon dan? Dit is alleen maar moeilijk doen naar mijn mening :rolleyes:

Mike

Bewuste gebruiker
Onder je tong op laten lossen, moet je alleen wel tegen die verschrikkelijke smaak kunnen. Daarna wel heel goed je mond spoelen, anders heb je morgenochtend geen tanden meer in je bek....

Voordeel van onder je tong oplossen is dat het dan via je tong in je donder terecht komt, hoeft het niet via de andere organen te gaan, dit scheelt weer wat schade aan je tere orgaantjes.

Gemini

Badass junkie
Miss J zei:
Maar waarom slik je hem niet gewoon dan? Dit is alleen maar moeilijk doen naar mijn mening :rolleyes:

My point exactly. Het is de makkelijkste en snelste manier. Ook weet je dan zeker dat je effect bereikt (mits je een goede pil hebt), het zou zonde zijn als je de pil verspild door het in een joint te gooien waar je niks van voelt. Orale inname is niet voor niks de meest voorkomende manier van inname.

Moes-4

Experimenterende gebruiker
Ja, waarom slik je hem niet gewoon? haha, nu wil ik het antwoord weten ook! :wink:

Ik krijg soms blauwe mitchu's niet doorgeslikt, die zijn echt te groot... maar dan breek je hem gewoon door de midden. Gewoon slikken dus!

azgaza

Badass junkie
Ik kan ook geen enkele rede bedenken waarom je de pil niet gewoon op je tong legt en een grote slok water neemt zodat je hem doorslikt. Dan werkt ie ook en juist om dat te kunnen doen worden die dingen als pillen gedrukt.

paulXTC

Bewuste gebruiker
gewoon slikken, ik snap niet waarom je hier een apart topic voor openmaakt,
een joint erbij roken is zeer relaxt, maar met al mijn XTC herinneringen + wiet, voel ik nooit iets van die wiet. Dus dat is je eigen keuze

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
paulXTC zei:
gewoon slikken, ik snap niet waarom je hier een apart topic voor openmaakt,
een joint erbij roken is zeer relaxt, maar met al mijn XTC herinneringen + wiet, voel ik nooit iets van die wiet. Dus dat is je eigen keuze

Haha, ja je zou het bijna zonde vinden om er een paar te roken als je wappie bent:P
Toch gebeurt het altijd en is er in de na-space niks meer over.
Vorrige keer zakje verstopt zodat we nog over zouden hebben. Werkt! :wave:

Albino

Bewuste gebruiker
Gewoon slikken die zooi niet moeilijk doen :tongueout:. Pilletje in je drinken oplossen is echt te ranzig voor woorden meteen kotsneigingen. Achterop je tong leggen snel water erbij dan proef je er niks van. Hij slaat zowiezo in na 1,5 uur. Veel plezier in iedergeval

Angramar Temenos

Badass junkie
Zou je eventueel freebase MDMA (dus geen zout; base-MDMA is toch een olie?) zou verhitten en verdampen, zou je dat kunnen chinezen? Vroeg ik me af

TrippyShit

Badass junkie
Ja het kan wel. Er is hier iemand op het forum die mdma ook gerookt heeft. Weet zo snel ff niet meer wie dat is maar stond in het onderschrift bij Did/To do lijstje.

TrippyShit

Badass junkie
^lol

Ik snap niet waarom mensen altijd alles moeten proberen te snuiven of roken enzo :confused:
Het is godverdomme als pil gedrukt zodat je het met een slokje drinken zo achterover kan gooien. Wat geeft je dan het idee om het te gaan roken of snuiven :rolleyes:

psych-out

Bewuste gebruiker
Intoxication zei:
waarom snuiven en roken?
gewoon omdat mensen ongeduldig zijn dag v vandaag

wat is dat voor een antwoord? omdat ze ongeduldig zijn?
als je het slikt, moet je maag het opnemen, dat kan ong. 20min tot 1u duren, hangt van de drugs (soort) af en wat je gegeten hebt
snuiven: dan word het opgenomen in enkele minuten.
roken: word het opgenome in enkele minuten

Bovenaan