gary09 zei:* Kan ik een XTC-Pil klein maken en in een joint gooien (heeft dat effect?) geen idee
* Kan ik een XTC-PIl klein maken en snuiven (heeft dat effect?) ja, brand wel erg
* Kan ik een XTC-PIL in een glas cola of alkohol gooien (lost die dan op, en heeft dat effect als ik dat drink? ja, maar zou ik niet doen, is erg slecht voor je tanden![]()
gary09 zei:ik heb google gebruikt en dat heel lang,
maar dan vond ik overal verschillende antwoorden ook hier op het forum trouwens,
dus dagt ik maak maar nieuwe topic...
ik denk dat ik gewoon een halve pil in het drinken doe en daarna een joint klap...
als ik dan een uurtje daarna nog niks merk pak ik me nog die andere helft zo drbij
Miss J zei:Maar waarom slik je hem niet gewoon dan? Dit is alleen maar moeilijk doen naar mijn mening![]()
paulXTC zei:gewoon slikken, ik snap niet waarom je hier een apart topic voor openmaakt,
een joint erbij roken is zeer relaxt, maar met al mijn XTC herinneringen + wiet, voel ik nooit iets van die wiet. Dus dat is je eigen keuze

Haha, dat weet je wel hoor.gary09 zei:ik wou niet slikken omdat ik dan niet weet wanneer het zou aanslaan
Heb je het laten testen?gary09 zei:maarja zaterdag slik ik wel ff een halve
en als dat te weinig is nog een halve
zaagmans zei:Roken kan wel, maar niet een pil.
misschien bedoelt ie wel gewoon siagretten :POom Klaas zei:zaagmans zei:Roken kan wel, maar niet een pil.
Ook mdma kristallen roken heeft geen effect.
drain bamage zei:misschien bedoelt ie wel gewoon siagretten :POom Klaas zei:zaagmans zei:Roken kan wel, maar niet een pil.
Angramar Temenos zei:Als je persé MDMA wil snuiven, regel dan pure MDMA, geen pillen.. MDMAkristallen dus.

reetketelsteen zei:Ik doe de pil altijd in m'n pisbuis en stamp 'm daarna aan met een breinaald![]()
Oom Klaas zei:zaagmans zei:Roken kan wel, maar niet een pil.
Intoxication zei:waarom snuiven en roken?
gewoon omdat mensen ongeduldig zijn dag v vandaag