xtc buiten

stuikeuh

Belezen gebruiker
ik leg men xtc in verlaten bos wegens huiszoeking van de flikken enz... problemen dus daarom leg ik ze nietmeer in huis .. kan dat kwaad voor de xtc kunnen ze slecht worden .. ????

thunder-droopy

Belezen gebruiker
als ie een huiszoeking krijgt zullen er wel hondjes bij zijn, en deze plekken kent iedereen al dus hun zeker ook.
maar idd in een dichte zak uit de zon en kijken of er geen regen op kan komen dan lukt het best.

DreamWeaver

Badass junkie
Je moet al erg gek doen wil je een bezoekje krijgen. Als je een gewone gebruiker bent en verder niet al teveel criminele activiteiten onderneemt, is er niet zoveel aan de hand. Een huiszoeking gebeurt echt niet zomaar meer, het is best een gedoe om een bevel te krijgen :)

Pikachu

Wijs gebruiker
Als ik jou was zou ik t vacuumeren, als je mensen kent die in een restaurant hebben; daar hebben ze vaak wel zo'n machine...

Daarnaast in een donkere zak in een kuil ofzow tegen de geur. (ik ga er btw vanuit dat je een handelshoeveelheid hebt. Anders is t de moeite niet)

Sgele™

Experimenterende gebruiker
ik zou ze in condooms verpakken en doorslikken! als ze weg zijn laxeermiddel pakken en uitschijten...

:rolleyes:

Bovenaan