XTC Dosering op een dag

stm92

Newbie
ha allemaal,

Ik ga binnenkort voor de 4e keer xtc nemen en ik had daar een paar vragen voor jullie en ik hoop dat jullie mij misschien advies kunnen geven.

De eerste keer was waanzinnig. Als ik er aan terug denk krijg ik alweer kriebels in mijn buik. De hele dag was het zalig en voelde mij echt perfect.

De tweede keer begon het ook super maar merkte ik op het einde van de dag dat ik vaak een beetje weg snapte en toen opeens weer terug was en ik niet helemaal meer door had waar ik was. Dat gevoel was niet perse heel vervelend maar ook absoluut niet fijn.

De derde keer overviel het inkickmoment mij behoorlijk. Moest echt even gaan zitten en tegen het einde van de avond begon ik weer een klein beetje warrig te worden maar dat viel ook wel weer mee.

Goed, nu mijn vragen. Ik snap dat naarmate je steeds meer bijneemt je verliefdheid minder word, je dat wil behouden door bij te nemen maar dan meer hard gaat. Hoe kan ik dat fijne gevoel langer houden, is dat door met weinig te beginnen en echt langzaam op te bouwen? Of moet je juist ietsje hoger instappen en dan gewoon laten? Of gewoon accepteren dat dit het is en niet meer bijnemen? Ik weet niet goed wat de beste ‘tactiek’ is:wink:

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Of gewoon accepteren dat dit het is en niet meer bijnemen?
Dit vooral. XTC gooit binnen een paar uur tijd gewoon je hele serotonine voorraad eruit en dan is het klaar met het verliefde gevoel, bijnemen zorgt dan enkel voor meer vaagheid en strak staan.

Na verloop van tijd verdwijnt de magie van XTC sowieso, je houd deze het langst vast door je netjes aan de pauze en doserings richtlijnen te houden. Helaas zijn de meeste in het begin te gulzig en dan verdwijnt de magie snel. Was bij mij destijds ook het geval, eerste half jaar minstens een keer per maand aan de XTC op een feestje en toen na zo'n 10 keer gebruik was de echte magie weg en die is ook nooit meer terug gekomen.

stm92

Newbie
Dit vooral. XTC gooit binnen een paar uur tijd gewoon je hele serotonine voorraad eruit en dan is het klaar met het verliefde gevoel, bijnemen zorgt dan enkel voor meer vaagheid en strak staan.

Na verloop van tijd verdwijnt de magie van XTC sowieso, je houd deze het langst vast door je netjes aan de pauze en doserings richtlijnen te houden. Helaas zijn de meeste in het begin te gulzig en dan verdwijnt de magie snel. Was bij mij destijds ook het geval, eerste half jaar minstens een keer per maand aan de XTC op een feestje en toen na zo'n 10 keer gebruik was de echte magie weg en die is ook nooit meer terug gekomen.

Doe je dan nog wel eens XTC of ben je daar mee gestopt? Ik heb nu meer dan een half jaar niet gebruikt om te zorgen dat het nu gewoon weer helemaal top wordt

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Doe je dan nog wel eens XTC of ben je daar mee gestopt? Ik heb nu meer dan een half jaar niet gebruikt om te zorgen dat het nu gewoon weer helemaal top wordt
Nog max 2 a 3 keer per jaar, vind de kater vaak niet meer opwegen tegen het effect. Ook wel eens ruim een jaar niet gebruikt, maar toen was het nog steeds niet speciaal helaas.

Mijn tip is dus vooral, houd het bijzonder nu het nog kan.

Bovenaan