xtc en 2ce

koekiewaus

Newbie
Tripreporter
Hallo,

Met nieuwjaar ben ik van plan om xtc met 2ce te gaan combineren. De eerste keer 2ce (25mg oraal en na 2 uur 5mg nasaal) is mij enorm goed bevallen en ik heb gelezen dat een combinatie met xtc het nog mooier zal zijn.

Nu is mijn vraag welke dosis en om welke tijd ik ze het beste kan innemen. Zelf zat ik te denken aan 15mg 2ce direct bij binnenkomst van het event en na 2 uur circa 100mg xtc te droppen. Daarna na 2 uur evt nog het overige halfje xtc of weer 15mg 2ce pakken.

Ik weet nog niet precies te dossisen en hoe je je het beste kan bijpakken. Hopepijk heeft een van jullie enige ervaringen hierop. Het festival duurt van 10 tot 7 met een eventuele afterparty.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb geen ervaring met deze combi, dus daar kan ik je helaas weinig advies over geven. Maar ik raad je eerlijk gezegd ten zeerste af om deze combi voor het eerst op een feest te doen. Zoiets kun je beter voor het eerst in een vertrouwde thuissetting doen. Een tripmiddel samen met mdma zal toch best een heftige ervaring geven en dan zou het nog wel eens veels te druk kunnen zijn op een feest.

Verder vraag ik mij eigenlijk ook af of je wel daadwerkelijk 2C-E hebt gehad, aangezien je voor 2C-E een sterke tot zeer sterke dosering hebt gehad en 2C-E door held Shulgin werd omschreven als een moeizame ervaring. Niet de meest toegankelijk 2C variant dus.

koekiewaus

Newbie
Tripreporter
Bedankt voor de reactie.

Ik heb al veel ervaringen met psychedelica. Zeker al 20x getruffeld waarvan enkele keren 30 gram in een keer en mdma ook al tientallen keren. Inclusief enkele keren hippieflippen (mdma tijdens het pieken van truffels)
Ik heb de 2ce niet laten testen...maar het was een vrij heftige ervaring en truffels was er niks bij.Ik gok dat het versneden is. Na nieuwjaar ga ik eens langs het testcentrum.

Ik wacht even andere antwoorden af en anders ga ik het op de afterparty pakken. Slapen zal hem sowieso bij mij nooit worden met drugs op.

Fool

Badass junkie
Het zal hoogstwaarschijnlijk wel een zwaar trippende ervaring worden, of je dat op zo'n locatie geschikt lijkt en of je daar zin in hebt is aan jezelf. :wink:

Bovenaan