XTC en alcohol

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water! Ook vandaag geen last gehad buite deze ochtend wat hoofdpijn maar die ging over na een piza te eten :hearteyes:

::edit:: Geen waardeloze reacties over hoe dom dit wel niet is aub.. Ik weet dat het niet goed is i.v.m. uitdroging maar het is gwn CHILL :wink:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Ik blijf er vanaf. Ik kan sowieso al niet zo heel goed tegen bier, maar wel tegen pillen. En ik ben van plan nooit verschillende soorten drugs door elkaar te gebruiken.

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Ik vind 't geen relaxte combi... pure mdma rush vind ik veel lekkerder! Hiernaast vind ik 't onverantwoordelijk...En vind ik de kater echt killing

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ook wel eens gedaan, nergens last van gehad!

Ik denk dat je, tenzij je 10 pillen hebt gevroten, prima zelf kan aanvoelen of je genoeg drinkt tijdens de trip en hierop adequaat kan reageren

caatje

Badass junkie
Om me heen zijn ook mensen die alcohol drinken en x slikken. Ze krijgen er (zo op het oog) niks van maar mij lijkt het dat je dubbel zo hard uitdroogt.

eckies

Belezen gebruiker
Voel bijna niks van alcohol als ik mdma heb gebruikt. Vind het lekker om wel es een biertje te drinken voor de smaak, maar dan houd ik het bij 2-3. Ik wil niet onnodig nog meer uitdrogen.

Carlitos

Badass junkie
Ik denk dat het wel mee valt hoe erg het bij jou was.
Aangezien je in de ochtend een pizza kan eten.

Met pillen kon ik dat nooit kauwen de volgende dag,en al helemaal niet een hele pizza in de ochtend.

Heb je je pillen wel is laten testen ?

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
nope niet getest, maar het was niet een erg sterk pilletje... Weet bijna zeker dat het deze was: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=8858

En eerder op de dag nog 2 groene appeltjes die ook niet erg sterk waren.

Maar de andere keren dat ik X en alcohol deed was ook erg relaxed buiten de de voorlaatste keer toen werd ik gwn wakker om 6uur met verschrikkelijke koppijn en moestk kotsen :openmouth: Achja :)

noobsie

Newbie
Ik doe het heel af en toe, met een niet te zware pil...
ALs ik na het drinken een lichte pil pak, ben ik weer nuchter als ie inslaat (of zo voel ik me tenminste)
Tijdens het drinken een lichte, dan krijg ik die heerlijke drank-roes, maar blijf ik wel helder....
Maar zoals gezegd, wel oppassen, ik zou zware pillen nie combineren met drank, beide vocht-afdrijvers!

Shana_P

Belezen gebruiker
Ik hb de slechte gewoonte om te kappen als een beest wanneer ik pillen binnen heb... 10 pintjes zijn geen uitzondering, afgewisseld met een duveltje af en toe :wink:
Ik hoor ook van veel mensen dat het slecht is maar vind het zo smaken he, wat wel opvalt is dat de drank nooit de bovenhand haalt van de pillen. Volgende morgen ook zelden een brak gevoel...
Als ik alleen zuip heb ik dit wel, raar...

NexxtGen

Belezen gebruiker
Toen ik een keer aangeschoten was heb ik een paar pillen gepakt, tegelijk, waardoor ik opeens door het half zat zijn heen supervaag werd. De alcohol drukt de pret dan wel een beetje, omdat je er nóg draaieriger van wordt. Als het inmiddels aan het werk is, dan gaat het stuk beter. Alleen lopen kan voor mij dan nog weleens een probleem vormen, met MDMA apart al heb ik dat probleem. Met drank ook trouwens, dus een combi is zeker helemaal niet zo fijn :P

Jeller

Badass junkie
eckies zei:
Voel bijna niks van alcohol als ik mdma heb gebruikt. Vind het lekker om wel es een biertje te drinken voor de smaak, maar dan houd ik het bij 2-3. Ik wil niet onnodig nog meer uitdrogen.
uhu bij mij is het ook zo, er zijn betere combos me alcohol

hightone

Experimenterende gebruiker
altijd als ik wegga drink ik altijd veel alcohol en pak ik ook md of pillen.
wanneer het een uur of 7 is drink ik veel water en als ik naar huis ga drink ik soms alpro soja, ik heb meestal geen last van een kater, met dank aan de joints

Special_K

Shana_P zei:
Ok alcohol droogt uit, maar volgens mij is het nog beter da dan niks drinken...

Echt niet: alcohol zet de niersluizen open, en gaat dus na een tijdje "straight through ya"

Maar je kan wel wat zuipen op de mdma hoor, drink gewoon af en toe een glas water ook.

Jeller

Badass junkie
Special_K zei:
Shana_P zei:
Ok alcohol droogt uit, maar volgens mij is het nog beter da dan niks drinken...

Echt niet: alcohol zet de niersluizen open, en gaat dus na een tijdje "straight through ya"

Maar je kan wel wat zuipen op de mdma hoor, drink gewoon af en toe een glas water ook.
jawel hoor volgens mij heeft hij gelijk..

ik heb al genoeg vrienden op mdma gezien die niets anders dan bier dronken de hele avond en die werden alleen heel scheef

iemand anders dronk 4 uur NIETS en die ging dan ook neer en mocht naar het ziekenhuis

SperSIZEboon

Badass junkie
als bij mij me pil inslaat hoef ik geen bier meer,maar daarvoor drink ik dr altijd wel een paar. maar nooit slechte ervaringen mee gehad

nretel

Newbie
Geen probleme mee... Kotsen niet en ook niet fout gaan..

wel had ik op een zaterdag 10 Malibu Cola, 3 Joint's & halve Blauwe Mitsu..
toen gingk heel vaag.. :openmouth: maar wel leuk.. ik voeld emet net die kerol uit Fear Loting in Lasvegas..!! leuke ervaring :mrgreen:

Geen mankemanten!! Gwn een X probere dan weet je t van zelf oft same gaat.,

Suc6 !

Samz

Ik heb wel eens iets weggeslikt met sterke drank, maar dat doe ik niet weer.

Sgele™

Ik ben laatst zo lomp geweest om na een 'hammered' bui een pil weg te slaan, nou dat doe ik nooit meer...

sabe007

daar doe ik niet aan mee XTC met alcohol.
ik smoor er liever op :grin:, heb je nog wat een flash effect.

De combi mdma, speed en alcohol is erg gevaarlijk, omdat je door de pep de alcohol gewoon niet voelt. Dit wil niet zeggen dat je geen alcohol kunt gebruiken terwijl je spaced, maar dat je gewoon even na moet denken voordat je 10 biertjes wegdrinkt :wink:
Ik zelf neem bijna altijd 1 tot 3 alcoholische drankjes voordat ik een pil inneem, omdat het x-effect dan gewoon wat langer aanhoud.
Verder vind ik echt dat mensen gewoon lekker moeten doen wat ze niet laten kunnen, mits ze verantwoordelijk genoeg zijn om niet over hun eigen grenzen heen te gaan.. Nouja, bij deze dus mijn eerste post hiero ^^

dfssdfde

Badass junkie
Konijntje:x zei:
Verder vind ik echt dat mensen gewoon lekker moeten doen wat ze niet laten kunnen, mits ze verantwoordelijk genoeg zijn om niet over hun eigen grenzen heen te gaan.. Nouja, bij deze dus mijn eerste post hiero ^^

Welkom en groot gelijk :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
alcohol geeft je altijd zo'n snelle downer... xtc is al lekker genoeg, drink gewoon lekker aquarius of andere niet al te zoete frisdrank... Alcohol is niet echt een probleem, ik zou een glaasje drinken voor de smaak, niet voor de alcohol die er in zit. :wink:

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
ik drink meestal 1 a 2 biertjes in de vroege avond.En als ik dan in de late avond vertrek,heb ik die biertjes al lang uitgeplast :wink:

hehe leuk topic, k drink meestal wel redelijk wat biertjes met xtc op,
Hoewel ik vaak van te voren wel voorneem om een avond alleen op de pil te gaan.....
En als ik eindelijk aan de beurt ben bij de bar...
en die mevrouw/meneer vraagt wat ik wil drinken.....
kan ik gewoon geen Nee tegen zo'n koud biertje dat staat te wachten...

:beer:

Bazuintje

Newbie
XTC & Alcohol!

Ik heb vaker deze combi gebruikt met een vriend van me,
En wij hebben nog nooit ergens last van gehad.

We begonnen wel ALTIJD met zuipen en daarna pas met de pillen.

Ten 1e omdat ik weet dat het dan goed valt

en

Ten 2e omdat als je eerst die pil(len) gaat slik(ken) en je voelt je al goed en strak en DAN PAS ga je drinken heb je niet door of je dronken ben of niet en kan je dus snel over je limiet heengaan zonder dat je het doorheb.

Dus verstandigst vind ik toch echt eerst zuipen tot je aangeschoten bent en dan je pilletje innemen, desnoods zuip je dan de andere helft op maar let wel op wat je grenzen zijn! :)

Greeetz Bazuintje

Bovenaan