Een paar dagen geleden heb ik voor het eerst geexperimenteerd met een flinke dosis XTC (in een paar uur tijd ong 280-300 mg MDMA, ik weet niet of dat echt veel is maar voor mij duidelijk wel). Heb maanden terug alleen een keer normale dosis gehad (zo'n 100 mg), dus ben niet ervaren met XTC. Heb er ergens halverwege ook een beetje bij geblowd. Uiteindelijk is het helaas niet erg goed gevallen, want ik wilde constant terug naar het eerste uur toen alles nog wél lekker was en daardoor nam ik meer omdat ik hoopte me weer zo euforisch te voelen, maar in plaats daarvan werd ik heel opgefokt, gestresst, kon geen gesprek meer voeren maar ging alleen maar ratelen. Mijn gedachten gingen namelijk zo snel dat ik de zinnen niet eens meer kon afmaken (is dit normaal?), terwijl ik juist had gehoopt weer diepe gesprekken met mijn vriend te kunnen voeren. Maar het vervelendste vond ik dat ik veel last kreeg van lichamelijke klachten. Nu voel ik me al 2 dagen hondsberoerd dus het was een leerzame ervaring maar niet voor herhaling vatbaar. 
Maar terug naar mijn vraag, ik heb al een hele tijd wat chronische blaasprobleempjes, voordat ik met drugs begon. Maar drugs (paddo's, cannabis, maar vooral XTC) versterkt het op het moment dat ik onder invloed ben echt enorm. Tijdens deze heftige XTC trip had ik constant het gevoel dat ik moest plassen, maar dat lukte dus niet. De volgende dag had ik er ook nog last van, ik heb zeker 24 uur niet geplast op wat druppeltjes na die ik er met pijn en moeite uitperste. Zonde van de trip want het leidt ontzettend af.
Veel drinken maakt het alleen maar erger. Vandaag de dag kan ik wel weer plassen, doch met moeite. Maar door dit probleem kan ik XTC dus niet tijdens het uitgaan gebruiken, aangezien ik moet liggen om de buikpijn te verminderen en erg vaak richting wc ga.
Nu mijn vragen: is dit normaal, hebben meer mensen hier last van? Ik hoorde dat het bij mannen wel eens voorkomt, maar ik ben een vrouw. :P En hoe kun je dit probleem tijdens de trip verzachten? Ik ben ook een beetje bang dat ik m'n blaas nog meer naar de klote aan het helpen ben. Kun je permanente blaasschade aanrichten bij recreatief drugsgebruik?
Hoop dat iemand hier wat vanaf weet, alvast bedankt.
Maar terug naar mijn vraag, ik heb al een hele tijd wat chronische blaasprobleempjes, voordat ik met drugs begon. Maar drugs (paddo's, cannabis, maar vooral XTC) versterkt het op het moment dat ik onder invloed ben echt enorm. Tijdens deze heftige XTC trip had ik constant het gevoel dat ik moest plassen, maar dat lukte dus niet. De volgende dag had ik er ook nog last van, ik heb zeker 24 uur niet geplast op wat druppeltjes na die ik er met pijn en moeite uitperste. Zonde van de trip want het leidt ontzettend af.
Nu mijn vragen: is dit normaal, hebben meer mensen hier last van? Ik hoorde dat het bij mannen wel eens voorkomt, maar ik ben een vrouw. :P En hoe kun je dit probleem tijdens de trip verzachten? Ik ben ook een beetje bang dat ik m'n blaas nog meer naar de klote aan het helpen ben. Kun je permanente blaasschade aanrichten bij recreatief drugsgebruik?
Hoop dat iemand hier wat vanaf weet, alvast bedankt.
snap niet goed waarom ik dat vroeger niet had , ik doe nochthans niets anders dan normaal...