XTC en DXM XD

Telefoon

Wijs gebruiker
haha idd xD maja te benieuwd wat er zou gebeuren..

0,25 gram mdma
en 5 capsules

beetje vaag in me hoofd soms ff misselijk me hart gaat als een gek ..

maar voor de rest voel ik me wel oke :grin:

Telefoon

Wijs gebruiker
haha .... nee ik dacht als jullie zeggen dat is niet slim doe ik het toch .. XD want aan gezien ik eigenwijs ben .. :rolleyes: mmm ik denk dat ik strax maar ga stappen :grin:

hmm het misseljk gevoel neemt alleen maar toe mss blijf ik maar thuis ...

Telefoon

Wijs gebruiker
:xtc:

heb het nu alleen nog maar warm :P zweet me kapot en de dxm is gaan werken want ik typ enorm sloom...

Telefoon

Wijs gebruiker
:xtc:

heb het nu alleen nog maar warm :P zweet me kapot en de dxm is gaan werken want ik typ enorm sloom...

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
je kunt je misselijk gaan voelen en neiging tot overgeven hebben, de combi mdma en dxm kan niet zoveel kwaad, heb het zelf ook al vaak gedaan.

Je dosis DXM is wel te weinig om te gaan trippen, met 5 capsules voel je je gewon heel wazig. Best kans dat je over een paar halve uurtjes zware koppijn krijgt, wil je ervan af raad ik je aan vitamine pillen te slikken, hielp bij mij ook altijd.

Hoeveel mdma had je erbij gepakt ?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
kkiller zei:
dayafter misselijk als een gek niet doen XD nooit meer dit :rolleyes:

Hehehe jep dat is de DXM, ik waarschuw mensen er nu voor, de misselijkheid en de hoofdpijn erna is echt een bitch...

Beter pak je andere middelen die hetzelfde effect geven (of zelfs nog beter).

zommes

Badass junkie
Dat is een levensgevaarlijke combinatie, wees maar blij dat je niet teveel hebt gepakt.

Mensen als jij geven drugs een slechte naam door (bijna) dood te gaan omdat ze alles tegelijk in hun mond stouwen zonder te weten of het überhaupt kan.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
zommes zei:
Dat is een levensgevaarlijke combinatie, wees maar blij dat je niet teveel hebt gepakt.

Mensen als jij geven drugs een slechte naam door (bijna) dood te gaan omdat ze alles tegelijk in hun mond stouwen zonder te weten of het überhaupt kan.

Dat valt wel mee hoor, hij had immers maar 5 capsules dxm (weet niet of ie het gecrushed had of in de capsules gelaten). De combi dxm + mdma word voor de meeste mensen pas gevaarlijk bij 6.5 tot 7 mg dxm per kilo lichaamsgewicht, en dan nog niet dodelijk, bij hogere dosissen is het natuurlijk wel gevaarlijk.

Telefoon

Wijs gebruiker
ah vandaar ach geprobeert heb het overleeft :grin:
DXM blijf ik nu vanaf .. brr 6x neit leuke trips dus over ..

mdma is leuk alleen :grin: 100x leuker als met dxm

en welke middelen (A) ? voorbeelden ?:grin: :sunglasses:

J0rrit

Badass junkie
jij zegt dat je sloom gaat typen van dxm, dat je sloom wordt dus neem ik aan. Maar toen ik het nam had ik wel zoiets maar anders, ik kon nauwelijks meer lopen, het was heel moeilijk en vermoeiend om mijn benen te bewegen, soort van robot-achtige walk, ze bleven maar gestrekt. herkent iemand dit?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
DarkScope zei:
jij zegt dat je sloom gaat typen van dxm, dat je sloom wordt dus neem ik aan. Maar toen ik het nam had ik wel zoiets maar anders, ik kon nauwelijks meer lopen, het was heel moeilijk en vermoeiend om mijn benen te bewegen, soort van robot-achtige walk, ze bleven maar gestrekt. herkent iemand dit?

dit is heel typisch voor dxm, eigenlijk normaal. De robot-achtige toestand is vaak de reden waarom mensen het willen uitproberen. Toen ik dxm had kon ik ook moeilijk mijn benen strekken, heb uren rondgelopen als een kabouter...

zommes

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
zommes zei:

Dat valt wel mee hoor, hij had immers maar 5 capsules dxm (weet niet of ie het gecrushed had of in de capsules gelaten). De combi dxm + mdma word voor de meeste mensen pas gevaarlijk bij 6.5 tot 7 mg dxm per kilo lichaamsgewicht, en dan nog niet dodelijk, bij hogere dosissen is het natuurlijk wel gevaarlijk.

Daarom zei ik ook dat hij blij moest zijn dat hij niet meer had gepakt. Het valt in principe helemaal niet mee, het feit dat je ernstige hoofdpijn, zweet en kotsneigingen krijgt zegt al genoeg over wat er met je lever en hersenen aan het gebeuren is.

Telefoon

Wijs gebruiker
ja idd gelukkig maar doe dat echt nooooit meer voelt niet goed achter in me hoofd nog steeds niet ..

ook da bier smaakte me niet ... :beer: heb me halve liter niet eens op gekregen :rolleyes:

Bovenaan