kkiller zei:dayafter misselijk als een gek niet doen XD nooit meer dit![]()
zommes zei:Dat is een levensgevaarlijke combinatie, wees maar blij dat je niet teveel hebt gepakt.
Mensen als jij geven drugs een slechte naam door (bijna) dood te gaan omdat ze alles tegelijk in hun mond stouwen zonder te weten of het überhaupt kan.
DarkScope zei:jij zegt dat je sloom gaat typen van dxm, dat je sloom wordt dus neem ik aan. Maar toen ik het nam had ik wel zoiets maar anders, ik kon nauwelijks meer lopen, het was heel moeilijk en vermoeiend om mijn benen te bewegen, soort van robot-achtige walk, ze bleven maar gestrekt. herkent iemand dit?
Psycho_Chrono zei:zommes zei:Dat is een levensgevaarlijke combinatie, wees maar blij dat je niet teveel hebt gepakt.
Mensen als jij geven drugs een slechte naam door (bijna) dood te gaan omdat ze alles tegelijk in hun mond stouwen zonder te weten of het überhaupt kan.
Dat valt wel mee hoor, hij had immers maar 5 capsules dxm (weet niet of ie het gecrushed had of in de capsules gelaten). De combi dxm + mdma word voor de meeste mensen pas gevaarlijk bij 6.5 tot 7 mg dxm per kilo lichaamsgewicht, en dan nog niet dodelijk, bij hogere dosissen is het natuurlijk wel gevaarlijk.