XTC en 'Flucloxacilline'

Bongh1ts

Newbie
Hallo iedereen! Ik ben van plan vrijdag lekker feessie te pakken, pilletje te poppen (niet teveel. niet meer dan 1,5mg per kilo gewicht) alleen ik heb sinds dinsdag een anti-biotica gekregen genaamd 'Flucloxacilline'. In de bijsluiter stond dat je gewoon alles kan doen bij dit medicijn (drinken,roken etc..). Maar zou het in combinatie met mdma een probleem kunnen veroorzaken?
En dan niet als in dat mn weerstand omlaag gaat, de kuur misschien niet goed loopt, maar als in dat ik bad ga of dat de pillen niet werken?

Alvast bedankt!

(ps: ik ga groene spookjes doen, iemand ervaring met deze :grin: ?)

*
De medicijnen zijn voor een paar bultjes op mn hand (die al aan het weggaan zijn)

Tufnut

Badass junkie
Bongh1ts zei:
En dan niet als in dat mn weerstand omlaag gaat, de kuur misschien niet goed loopt, maar als in dat ik bad ga of dat de pillen niet werken?

Als je niet wil horen wat wel waar is en wat een reden is om gebruik uit te stellen dan kun je beter de vraag niet stellen. Is zo zonde van jou en onze tijd. Of je bad gaat is niet zomaar te zeggen overigens. In principe niet, maar de verminderde weerstand kan maken dat het minder goed valt of dat je lever het niet aan kan en dat het zeldzaam voorkomende leverfalen eerder optreed.

boenkeng

Bewuste gebruiker
De mensen om mij heen hebben het niet gedaan toen ze aan de anti biotica zaten. Juist ook door de verminderde weerstand wat Tufnut zegt. De kater zal daardoor ook zwaarder zijn.

Have fun

Bovenaan