God maakt weer MDMA poeduuhhhhh !!!!
Praise the lord !!!
Praise the lord !!!
lysergine25 zei:God maakt weer MDMA poeduuhhhhh !!!!
Praise the lord !!!
Mac... zei:Ik vind ook alle religies onzin en kan er wel een boek over gaan schrijven en als ik flink op de pep zat zoals vroeger was mijn verhaaltje nu al klaar.
Maar ben van mening dat wanneer mensen wel een geloof hebben dat voor die mensen misschien nog zo slecht niet is, hebben ze wat om aan te klampen en iets waar ze op kunnen hopen, of dat nou terecht is of niet, laat die mensen, het geeft ze steun.
Vind het dan ook wel een beetje kinderachtig dat in dit topic alleen maar gezeikt wordt over het geloof en compleet off-topic is en dat er niemand is die liever met TS mee praat ipv het alleen af te zeiken. Geloof ook niet dat dit daar het juiste forum voor is (Het was toch XTC of niet?)
Als je niks nuttigs te melden hebt tegen een TS antwoord dan niet zou ik zeggen, iedereen heeft recht op zijn eigen denkwijze en wij hebben dat allemaal een beetje te accpeteren.
Of klink ik nu ineens héél oud?![]()
Hertz zei:Ik ben niet gelovig maar stel dat :
we dood gaan en we het werk van god hebben verstoord, doordat we bijv het natuurlijk patroon van de mens hebben verstoord door XTC. Wat zal er dan gebeuren geeft god altijd herkansingen en ook als het gaat om hersenschade door drugs als xtc ?? Kan je dan nog genezen?? EN zoja zal dit een een moeilijkere opgave worden als voor iemand die geen XTC heeft gehad??
Anybody??