xtc en kotsen

Drientje

DF-koning
Dopezilla zei:
Beanhead zei:
angie123 zei:
Pluggen, dan heb je nergens last van!!!

:wave:

Doch blijft MDMA oraal wel het best :wave:
Nou, door te pluggen zou je ook je lever ontzien. En je hebt een kleinere dosis nodig.

Olle
Mis, Door pluggen ontzie je je lever niet. Uiteindelijk gaat alles via je lever want dat is de grote zuiveraar van je lichaam. De eerste rush is niet via de lever gegaan waardoor je minder van je product nodig hebt. Normaal ziet je lever XTC als een gif en zal het dus meteen gaan beginnen met afbreken, als je plugt gaat die eerste stroom bloed vanuit je endeldarm niet via je lever maar via je hart, je longen naar je hoofd en daarna pas naar je lever waardoor de XTC harder inslaat dan wanneer je oraal neemt. Dat is de ingebouwde barrière van je lichaam. Zo wordt ervoor gezorgd dat als er gifstoffen in je eten zitten die via je lever uitgefilterd worden. Normaal komt er ook alleen via je maag voedsel binnen, niet via huid, neus of andere wegen.

Ik moet ook vaak overgeven van MDMA, meestal alleen van MDMA kristallen... Heb het ook weleens gehad met een pil maar daar zat ook een hoog MDMA gehalte in.
Anyway, volgens mij is MDMA gewoon erg heftig voor je maag. Bij mij gebeurt het meestal niet bij de inslag, maar na een tijdje, als ik al wat meer heb genomen, en dan eigenlijk altijd als ik teveel rook! Bij een grote slok water word ik ook misselijk, dat is wel irritant, want ik wil natuurlijk niet uitdrogen :P
Maar hebben meer mensen dit? Met sigaretten en water? Ik denk dat mijn maag de combi van redelijk wat MDMA, teveel roken (ik vind roken dan zooooo lekker dus ik rook ECHT veel), en teveel water (kan vaak ook niet plassen) niet aankan en dan alles er maar uit gooit. het komt bij mij altijd heel plotseling, en ik voel me wel weer heel goed daarna...
Alleen is het wel heel vervelend op een feestje :( Volgende keer maar niet roken ( :( ) en kleine slokjes water nemen...

pascal828

Badass junkie
Soms heb ik daar ook last van. Dan gebeurt het meestal met mdma-kristallen.
Die bittere smaak overweldigt me gewoon dan erg. Maar heb met kotsen niet echt problemen.
Het is dan ook vaak later op de avond, dus eten gaat vaak niet mee. Dan is het even naar buiten, kotsen en weer terug. Wel de mond even goed spoelen natuurlijk. In het begin rookte ik ook héél veel maar dat leerde ik vanzelf af.

Dopezilla

Badass junkie
Roken helpt bij mij juist tegen de misselijkheid. Zodra ik wat van misselijkheid voel rook ik een peuk, en dan is het weg.

Olle

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Even naar buiten, wat frisse lucht, diep ademhalen.
Een snoepie naar binnen ofzo, een zuurtje dus.
En weer verder gaan. :P

dollegekske

Bewuste gebruiker
dat ligt volgens mij echt aan de pillen, want ik meot van sommige pillen ook ooit kotsen of als ik me niet op mijn gemak voel 'ei niet kwijt kunnen' haha eigenlijk wel schattig dat mijn lichaam mn onrust dan als het ware uit door te gaan kotsen

knolselderij

Wijs gebruiker
kheb nog nooit moeten kotsen op de pillen/mdma, maarja zul je net hebben als ik op n groot feest/festival sta dat t dan wel n keer gebeurd naast n uitsmijter ofzoww

MoNsTeR

Newbie
kotsen is, vind ik, echt het enigste nadeel aan xtc. Ik heb het zelf niet vaak gedaan maar heb elke keer bij het innemen moet kotsen of ik kreeg kotsnijgingen.

mipsieee

Newbie
Ik kots altijd eventjes
inderdaad als hij begint in te slaan of wanneer ik teveel water in een keer drink en ook nog teveel rook binnen een paar sec. dan moet het er weer even uit.
En dan weer lekker verder party
Op een avond met pilletje kots ik gemiddeld wel 4x ofzo..
Heerlijk.

Beanhead

Badass junkie
Dopezilla zei:
Roken helpt bij mij juist tegen de misselijkheid. Zodra ik wat van misselijkheid voel rook ik een peuk, en dan is het weg.

Olle

Ah, ik ben dus toch niet alleen. Dat heb ik ook als ik iets te veel gedronken heb of zo of gewoon last heb van men maag en ik rook een peuk dan is het weg (met een joint is het zelfs nog beter!)

Extisi

Wijs gebruiker
Ik ben vanaf maandag al ziek, flink ziek. Overgeven etc.
En gister heb ik een joint gerookt en ik was niet meer ziek.
Ik voelde gister dat ik bijna moest kotsen van het magische pilletje, en ik rookte idd een sigaret, en het was weg..
Dus roken is gewoon goed. :rock:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Extisi zei:
Ik voelde gister dat ik bijna moest kotsen van het magische pilletje, en ik rookte idd een sigaret, en het was weg..

flink ziek, maar wel blowen en xtc slikken.... sommige dingen kan ik gewoon nooit echt begrijpen. :rolleyes:

Bliss

Newbie
ah is dat waar dat je eerder van mdma poeder moet barfen dan van pillen? ik ben daar écht bang voor (ik ben ook wel een beetje een druktemaker) maar wat als je nou chill in de zaal staat.. het niet echt voelt opkomen een boertje laat en HOP je kotst op de dansvloer tussen iedereen.

AAAAH!!!!

ja en dan?

Drientje

DF-koning
Dan kots je op de dansvloer. Zolang het niet iemand Perzische kleedje is denk ik niet dat je je zo druk moet maken.

Bliss

Newbie
haha maar dan danst iedereen er doorheen? of dan moet ik t zelf opruimen?

jeetje ik word moe van mijzelf :mrgreen:

Drientje

DF-koning
Bliss zei:
haha maar dan danst iedereen er doorheen? of dan moet ik t zelf opruimen?

jeetje ik word moe van mijzelf :mrgreen:
Je merkt heus wel dat je moet kotsen en dan loop je gewoon even naar de wc. Haal je die niet dan claim je dat het van de alcohol is.

Extisi

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Extisi zei:

flink ziek, maar wel blowen en xtc slikken.... sommige dingen kan ik gewoon nooit echt begrijpen. :rolleyes:

Uhm, blowen doe ik zowiezo bijna iedere dag, ongeacht de gemoedstoestand. En pillen ook wel eigenlijk..
Omdat ik weet dat ik die dingen goed kan verdragen, ookal ben ik ziek..
Alcohol is een heel ander verhaal..dat moet ik niet doen als ik ziek ben.. en paddo's en shit ook niet.
Pillen en wiet kunnen(bij mij?) altijd.. ik voel me dan minder ziek..en ben nog nooit bad gegaan, heb nog nooit daardoor moeten overgeven en de volgende dag ben ik net zo naar de klote als wanneer ik iets neem als ik níet ziek ben..
Dus ik weet vanmezelf wat ik kan hebben en wat niet..
Maar ik snap je reactie :P Dat kan ik heel goed begrijpen.
Maar ik begrijp je reactie..ik snap dat jij het niet kan begrijpen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Extisi zei:
Marla Singer zei:
Extisi zei:

Uhm, blowen doe ik zowiezo bijna iedere dag, ongeacht de gemoedstoestand. En pillen ook wel eigenlijk..
Omdat ik weet dat ik die dingen goed kan verdragen, ookal ben ik ziek..
Alcohol is een heel ander verhaal..dat moet ik niet doen als ik ziek ben.. en paddo's en shit ook niet.
Pillen en wiet kunnen(bij mij?) altijd.. ik voel me dan minder ziek..en ben nog nooit bad gegaan, heb nog nooit daardoor moeten overgeven en de volgende dag ben ik net zo naar de klote als wanneer ik iets neem als ik níet ziek ben..
Dus ik weet vanmezelf wat ik kan hebben en wat niet..
Maar ik snap je reactie :P Dat kan ik heel goed begrijpen.
Maar ik begrijp je reactie..ik snap dat jij het niet kan begrijpen.

En ik loop 13 jaar langer op deze planeet rond dan jij, heb zelf ook ooit jouw leeftijd gehad en heb heel veel ervaring met verschillende soorten drugs en het misbruiken er van.... Ik weet ook dat meisjes van 17 "echt wel" denken te weten wat ze kunnen hebben en wat niet en ik weet ook dat ze er op een dag achter gaan komen, dat ze daarmee lelijk op hun bek zijn gegaan en eigenlijk nog maar heel naief zijn. Kwestie van meer levenservaring... Maar ook daar zul jij ooit wel eens achter komen.

Hunter S T

Belezen gebruiker
afgelopen oud en nieuw ook echt in een keer heel onverwachts moeten overgeven. Iedereen op het feestje keek me heel begrijpelijk aan. Maar het kotsen was echt lekker op een of andere manier:)

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
er is ook niets verkeerd aan kotsen,als je daarna maar gewoon door gaat met feesten is er niets aan de hand.
alhoewel ik zelf niet zo'n kotser ben kan ik het heel goed begrijpen dat mensen het blijven doen...het heeft iets opluchtens, van zo dat is eruit.... :kots:

pascal828

Badass junkie
Soms last van, dan moet het gewoon even eruit, meestal 2/3u na inname. Of soms bij het bijnemen, tenminste bij MDMA-kristallen, die smaak is dan echt walgelijk. Wel zonde van die kristalletjes.
Ken ook mensen die standaard moeten kotsen als het in begint te werken.

sarcasm

Bewuste gebruiker
met ketamine moet ik vaak kotsen, met pillen niet zoveel. Hangt er ook vanaf hoe veel ik er bij heb gezopen.

pascal828

Badass junkie
sarcasm zei:
met ketamine moet ik vaak kotsen,
Amen to that,brother.. De laatste tijd maak ik liever bommetjes met hogere doseringen.
Als ik Sister invul dan betekent dat dat ik ook een vrouwtje ben en Brothers en Sisters praat ik tegen beide seksen. Is allebei dus geen optie. Dan maar een streep erdoorheen.

Bovenaan