Nou, door te pluggen zou je ook je lever ontzien. En je hebt een kleinere dosis nodig.Beanhead zei:angie123 zei:Pluggen, dan heb je nergens last van!!!
![]()
Doch blijft MDMA oraal wel het best![]()
Olle
Nou, door te pluggen zou je ook je lever ontzien. En je hebt een kleinere dosis nodig.Beanhead zei:angie123 zei:Pluggen, dan heb je nergens last van!!!
![]()
Mis, Door pluggen ontzie je je lever niet. Uiteindelijk gaat alles via je lever want dat is de grote zuiveraar van je lichaam. De eerste rush is niet via de lever gegaan waardoor je minder van je product nodig hebt. Normaal ziet je lever XTC als een gif en zal het dus meteen gaan beginnen met afbreken, als je plugt gaat die eerste stroom bloed vanuit je endeldarm niet via je lever maar via je hart, je longen naar je hoofd en daarna pas naar je lever waardoor de XTC harder inslaat dan wanneer je oraal neemt. Dat is de ingebouwde barrière van je lichaam. Zo wordt ervoor gezorgd dat als er gifstoffen in je eten zitten die via je lever uitgefilterd worden. Normaal komt er ook alleen via je maag voedsel binnen, niet via huid, neus of andere wegen.Dopezilla zei:Nou, door te pluggen zou je ook je lever ontzien. En je hebt een kleinere dosis nodig.Beanhead zei:angie123 zei:Pluggen, dan heb je nergens last van!!!
![]()
Olle
Haha meesterlijk.Zazuu. zei:... een zuurtje dus.
Dopezilla zei:Roken helpt bij mij juist tegen de misselijkheid. Zodra ik wat van misselijkheid voel rook ik een peuk, en dan is het weg.
Olle
Extisi zei:Ik ben vanaf maandag al ziek, flink ziek. Overgeven etc.
En gister heb ik een joint gerookt en ik was niet meer ziek.
Ik voelde gister dat ik bijna moest kotsen van het magische pilletje, en ik rookte idd een sigaret, en het was weg..
Dus roken is gewoon goed.![]()

Je merkt heus wel dat je moet kotsen en dan loop je gewoon even naar de wc. Haal je die niet dan claim je dat het van de alcohol is.Bliss zei:haha maar dan danst iedereen er doorheen? of dan moet ik t zelf opruimen?
jeetje ik word moe van mijzelf![]()
Marla Singer zei:Extisi zei:Ik ben vanaf maandag al ziek, flink ziek. Overgeven etc.
Ik voelde gister dat ik bijna moest kotsen van het magische pilletje, en ik rookte idd een sigaret, en het was weg..
flink ziek, maar wel blowen en xtc slikken.... sommige dingen kan ik gewoon nooit echt begrijpen.![]()
Heerlijke reactie. Alleen totaal ongepast in deze. Je bent niet voor niets ziek.Extisi zei:Maar ik begrijp je reactie..ik snap dat jij het niet kan begrijpen.
Extisi zei:Marla Singer zei:Extisi zei:Ik ben vanaf maandag al ziek, flink ziek. Overgeven etc.
flink ziek, maar wel blowen en xtc slikken.... sommige dingen kan ik gewoon nooit echt begrijpen.![]()
Uhm, blowen doe ik zowiezo bijna iedere dag, ongeacht de gemoedstoestand. En pillen ook wel eigenlijk..
Omdat ik weet dat ik die dingen goed kan verdragen, ookal ben ik ziek..
Alcohol is een heel ander verhaal..dat moet ik niet doen als ik ziek ben.. en paddo's en shit ook niet.
Pillen en wiet kunnen(bij mij?) altijd.. ik voel me dan minder ziek..en ben nog nooit bad gegaan, heb nog nooit daardoor moeten overgeven en de volgende dag ben ik net zo naar de klote als wanneer ik iets neem als ik níet ziek ben..
Dus ik weet vanmezelf wat ik kan hebben en wat niet..
Maar ik snap je reactie :P Dat kan ik heel goed begrijpen.
Maar ik begrijp je reactie..ik snap dat jij het niet kan begrijpen.
Extisi zei:Maar ik snap je reactie :P Dat kan ik heel goed begrijpen.
Maar ik begrijp je reactie..ik snap dat jij het niet kan begrijpen.
Amen to that,sarcasm zei:met ketamine moet ik vaak kotsen,
Respect.sarcasm zei:Sister mop, de laatste keer dat ik checkte was ik nog steeds een vrouwtje....