xtc + gewenning

cunt

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
kweet nie wat k hier van moet denken van ephedra.nl/uitjebol

Ecstasy is verboden, omdat men nu eenmaal alles wat bewustzijnverruimend zou kunnen werken, verboden heeft, maar het is niet verslavend en het is niet gevaarlijk, behalve voor leverpatienten.

Ik neem aan dat dit fout is want het is wel degelijk gevaarlijk voor je lichaam
als je een normale dosis in een goeie toestand neemt niet ..

Wortel

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:

Ecstasy is verboden, omdat men nu eenmaal alles wat bewustzijnverruimend zou kunnen werken, verboden heeft, maar het is niet verslavend en het is niet gevaarlijk, behalve voor leverpatienten.

Als je vaak vaag wilt zijn neem dan lekker GHB :) Kan geen kwaad alleen je moet uitkijken met de dosering.

J0rrit

Badass junkie
slipperman zei:
DarkScope zei:

Als je vaak vaag wilt zijn neem dan lekker GHB :) Kan geen kwaad alleen je moet uitkijken met de dosering.

ja is GHB geheel onschadelijk? zou wel niet maar is het dan heel weinig schadelijk voor je?

EDIT: en van x wordt ik niet vaag maar juist heel helder en alert

Bal0n

Badass junkie
In de 30 jaar dat het gebruikt wordt als medicijn en later als recreatieve drugs zijn er geen schadelijke gevolgen aan ondervonden. Fysiek gezien that is, een bijzonder klein percentage wil er verslaafd aanraken.

En denk dan echt aan een bizar laag percentage, volgens mij zijn er meer mensen aan chocolade verslaafd dan GHB.

Hempy

Bewuste gebruiker
2 jaar geleden toen ik 2 weken aan een stuk xtc pakte merkte ik hier zelf ook niets van, niks tolerantie, ik vind het een beetje zever want ik merk hier nooit iets van, juist hetzelfd eals wiet, ik word nog altijd even lekker stoned en heb nog altijd dezelfde lachkicks

Bal0n

Badass junkie
Helaas zijn er meer mensen die het zever vinden, die verpesten het veelal voor de verantwoordelijke gebruikers.

J0rrit

Badass junkie
Hempy zei:
2 jaar geleden toen ik 2 weken aan een stuk xtc pakte merkte ik hier zelf ook niets van, niks tolerantie, ik vind het een beetje zever want ik merk hier nooit iets van, juist hetzelfd eals wiet, ik word nog altijd even lekker stoned en heb nog altijd dezelfde lachkicks

idd dat heb k dus ook met beide kwordt na 1 dikke stick ng altijd even stoned en tot nu toe ook even high van een schijf

EDIT: mijn beste lachkick heb k pas geleden gehad terwijl k al meer dan een jaar wiet rook

Bal0n

Badass junkie
MDMA en THC zijn echt NIET te vergelijken. Wat een belachelijke stelling. Sowieso is er bij THC soms zelfs sprake van omgekeerde tollerantie (je wordt dus gevoeliger voor die stof).

Daarnaast is THC ook niet zo in de weer met essentiele receptoren zoals MDMA dat wel is.

cunt

Wijs gebruiker
er zijn maar weinig soorten drugs echt met elkaar te vergelijken en soft en hard drugs al helemaal niet vind ik.

Wortel

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
slipperman zei:
DarkScope zei:

ja is GHB geheel onschadelijk? zou wel niet maar is het dan heel weinig schadelijk voor je?

Ja alleen je moet even een dagje van te voren wat minder zout eten (beweren sommige).

J0rrit

Badass junkie
slipperman zei:
DarkScope zei:
slipperman zei:
DarkScope zei:

Ja alleen je moet even een dagje van te voren wat minder zout eten (beweren sommige).

wrm minder zout???

A

Anonymous

Gast
Dat denk ik juist niet, zout helpt toch om vocht vast te houden die je de volgende dag nodig heb?

Bovenaan