Ik neem nooit xtc maar meestal alleen pure mdma kristallen of mdma pillen of capsules. En ik doe het alleen maar thuis meestal met 1 of 2 vrienden,
we beginnen dat even met een filmpje half te kijken (het liefste een hele vage) en dan halverwege gaat ie op pauze dan maken we de bommetjes (met vloeitjes ) en doen we een lijntje mdma en slikken we de bommetjes door. Natuurlijk allemaal op het zelfde moment zodat we ongeveer op hetzelfde moment gaan trippen, dan kijken we de film af en dan gaan we kijken hoeveel we nou van de film hebben begrepen. zon discussie duurt meestal twee minuutjes dan gaat de muziek aan (ik kan jullie drone muziek van tim hecker aanraden, zeker het albun harmony in ultraviolet ) en gaan de lichten wat zachter zodat het wat donkerder wordt. en dan gaan we een beetje praten over koetjes en kalfjes beetje liggen op de matrassen die ik altijd neerleg(wat voor drug we ook gaan nemen ze liggen er)
en als het niet te koud buiten is lopen we altijd even naar de v24-uur shop om nog meer te roken te halen en eventjes op de brug staan genieten van de omgeving en de wind die daar zo heerlijk suist.
maar soms doe ik het ook in me eentje, ik ga dan niet de hele avond door zoals ik met mn maten zou doen maar neem er dan 1 of 2 en ga dan lekker op bed liggen met mn muziekje op me hoofd en dan genieten van alle beelden die ik in mn hoofd krijg.
de reden waarom ik het nooit op een dans feest doe is omdat ik op 1 of andere manier niet van drukte en harde muziek houd als ik er ben.
ik ben eergister uitgegaan toen ik net mn laatste had ingenomen na ongeveer al 28 uur op mdma te hebben gezeten, en ik vond de muziek te luid en ik had het idee dat iedereen me moest hebben ineens kwa praten tegen me, terwijl ik gewoon wilde genieten op de banken die ze daar hebben staan.
maar echt lekker thuis op de bank met wat maten, of in je eentje met een lekker muziekje... gewoon echt chill is fantastisch. super aanrader.
Ow en sorry voor de lange post.