Xtc houdbaarheis

Ricoo

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Nu binnenkort de festivals weer gaan beginnen en ik nog pillen had liggen van voor corona vroeg ik me af of deze nog goed werken.

Ze hebben al die tijd gewoon een een plastic zakje gezeten.

Dirkdirk

DF-koning
Hallo,

Nu binnenkort de festivals weer gaan beginnen en ik nog pillen had liggen van voor corona vroeg ik me af of deze nog goed werken.

Ik neem aan dat je MDMA bedoelt en niet de anticonceptie pillen van je zus?

Van alle drugs die er zijn is MDMA รฉรฉn van de meest stabiele verbindingen die er is. In tegenstelling tot bijvoorbeeld LSD dat uiterst instabiel is en veranderd bij zelfs kleine invloeden kun je MDMA in principe eindeloos bewaren als je het vochtvrij en op een normale temperatuur bewaard. Shulgin zei volgens mij ooit dat als we in een van de Pyramides zouden breken tot een geheime kamer waar Toetanchamon wat pillen in zijn kist bewaard dat er nog prima op gefeest kan worden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik neem aan dat je MDMA bedoelt en niet de anticonceptie pillen van je zus?

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ lig gevouwen hiero... ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Thanks for making my day! Had een kut humeur maar nu niet meer!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hallo,

De mdma in de xtc pillen is bijna oneindig houdbaar zolang je ze goed bewaard. Het KAN na jaren iets van de werking verliezen maar bederven doet het niet.
Van de bindmiddelen in de pillen weet ik het niet maar 2 รก 3 jaar moet goed kunnen weet ik uit persoonlijke ervaring.
Geniet van je festival! ๐Ÿ˜Ž:nevergonnagiveyouup:

Dirkdirk

DF-koning
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ lig gevouwen hiero... ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Thanks for making my day! Had een kut humeur maar nu niet meer!
Af en toe blijven lachen om slechte grappen is nooit verkeerd.
En ik zeg je, ik schudde 'm zo uit m'n mouw:cheerpompom:

Bovenaan