Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik neem aan dat je MDMA bedoelt en niet de anticonceptie pillen van je zus?
Van alle drugs die er zijn is MDMA รฉรฉn van de meest stabiele verbindingen die er is. In tegenstelling tot bijvoorbeeld LSD dat uiterst instabiel is en veranderd bij zelfs kleine invloeden kun je MDMA in principe eindeloos bewaren als je het vochtvrij en op een normale temperatuur bewaard. Shulgin zei volgens mij ooit dat als we in een van de Pyramides zouden breken tot een geheime kamer waar Toetanchamon wat pillen in zijn kist bewaard dat er nog prima op gefeest kan worden.
De mdma in de xtc pillen is bijna oneindig houdbaar zolang je ze goed bewaard. Het KAN na jaren iets van de werking verliezen maar bederven doet het niet.
Van de bindmiddelen in de pillen weet ik het niet maar 2 รก 3 jaar moet goed kunnen weet ik uit persoonlijke ervaring.
Geniet van je festival! ๐
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.