XTC in combinatie met..

Barinta

Experimenterende gebruiker
Beste lezers,

Ik ga volgend weekend naar Loveland festival toe en ben van plan een aantal pilletjes mee te nemen, maar ook een grammetje speed.

Op het feestje zelf wil ik alleen XTC nemen, alleen tegen de tijd dat ik naar huis toe moet en een beetje begin in te kakken wil ik een lijntje speed nemen. Nou is mijn vraag, hoe werkt dit in combinatie met XTC?

Mvg,

Jullie mede genieter

Smoken

Bewuste gebruiker
Waarom wil je op de terugweg, als je begint in te kakken, een lijntje speed nemen?
Dit is toch juist goed? Is logisch dat je moe wordt en dan kan je thuis nog redelijk slapen, anders krijgt je lichaam helemaal geen rust.

En nou ja, sowieso lijkt het me niet de gezondste combinatie..

Barinta

Smoken zei:
Waarom wil je op de terugweg, als je begint in te kakken, een lijntje speed nemen?
Dit is toch juist goed? Is logisch dat je moe wordt en dan kan je thuis nog redelijk slapen, anders krijgt je lichaam helemaal geen rust.

En nou ja, sowieso lijkt het me niet de gezondste combinatie..

Dat vind ik dus juist niet goed, anders had ik de vraag niet gesteld.
Je geeft me een beetje irrelevante informatie.

Iemand die hier wel ervaring mee heeft?

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
XTC in combinatie met speed is in ieder geval een stuk slechter voor je brein als XTC of pep afzonderlijk. Veel mensen die ik heb ken(heb er zelf geen ervaring in) zeggen dat als je pep gebruikt tijdens het onder invloed zijn van XTC de speed de overhand krijgt. Je komt uit de 'roes' van de XTC, en de effecten van speed krijgen de overhand. En wat Smoken zegt klopt, je kan daarna natuurlijk geen oog dichtdoen.

Smoken

Bewuste gebruiker
Barinta zei:

Ok.

Veel plezier met de opvolgende verneukte dagen daarna. Geen serotonine meer in je koppie en geen nachtrust gehad, lekkeeeeerrr :rock:

Barinta

Smoken zei:
Barinta zei:

Ok.

Veel plezier met de opvolgende verneukte dagen daarna. Geen serotonine meer in je koppie en geen nachtrust gehad, lekkeeeeerrr :rock:

Heb ik inmiddels wel wat ervaring mee dus dat komt goed.
Thanks

Smoken

Bewuste gebruiker
Aight, maar wat is nou echt de reden dat je ook speed gaat nemen, want moe zijn op de terug rit is toch niet erg?

Barinta

Smoken zei:
Aight, maar wat is nou echt de reden dat je ook speed gaat nemen, want moe zijn op de terug rit is toch niet erg?

Nee, maar wil nog doorhalen. Er is daarna een after-party en ga met een redelijke groep heen en als de planning zo uitkomt dat we daarheen gaan wil ik nog even door kunnen gaan. Heb genoeg ervaring met XTC maar niet in combinatie met..

sejku

deze combinatie is zeker fijn en voornamelijk als je geen lovegevoel meer krijgt van xtc/mdma
anders verpest het inderdaad zoals eerder vermeld het gewenste effect van de xtc.
persoonlijk gebruik ik deze combinatie niet meer aangezien ik echt last krijg van m'n hart.
en het voornaamste : amuseer u :stoned:

Smoken

Bewuste gebruiker
Barinta zei:
Smoken zei:

Nee, maar wil nog doorhalen. Er is daarna een after-party en ga met een redelijke groep heen en als de planning zo uitkomt dat we daarheen gaan wil ik nog even door kunnen gaan. Heb genoeg ervaring met XTC maar niet in combinatie met..

Oh zo, dan neem ik me woorden terug. Klinkt wel nice.
Ik dacht dat je xtc ging nemen op een feest en dan op de terugweg richting huis speed ging nemen, zodat je niet moe bent tijdens de terug rit en vervolgens niet kan slapen.... dat leek me echt triest.

Maar jah, zo gaat het wel een lijpe nacht en dag worden dan.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Het valt gewoon te combineren, maar of het gezond is is een andere vraag!

Bovenaan