6-MAPBWelke RC vinden jullie het meest gelijkend aan een xtc pil? Of welke combo's komen dichtbij voor jullie?
5-meo mipt, is dat (ongeveer dichtbij) hetzelfde als dmt?Voor mij 6-apb en toch ook wel 5-meo mipt
Is dat een kruising tussen 5-mapb en 6-apb? 😏6-MAPB
Nee totaal niet5-meo mipt, is dat (ongeveer dichtbij) hetzelfde als dmt?
Nee, want 5-MAPB en 6-APB kunnen geen kinderen krijgen dus je kunt ze niet kruisenIs dat een kruising tussen 5-mapb en 6-apb? 😏
Maar je zit wel dichtbij de waarheid.Is dat een kruising tussen 5-mapb en 6-apb? 😏
Welke RC vinden jullie het meest gelijkend aan een xtc pil? Of welke combo's komen dichtbij voor jullie?
5-MAPB lijkt ook erg op MDMA:Is dat een kruising tussen 5-mapb en 6-apb? 😏
drugsforum.nl
Ja uiteraard wint MDMA dan want dat is veel beschikbaarder en beter onderzocht enzo. Maar de vraag was 'welke RC'. Dan vond ik 6-MAPB toch echt het dichtstbij komen. Tenminste, dat denk ik. Want toen ik het uitprobeerde was ik ook behoorlijk dronken van de champagne. Wat dat betreft heb ik mijn ervaring aan de 5-MAPB beter vastgelegd. Die lees je dus hierboven.Alsnog vraag ik mij af of 6-MAPB wel als RC aan te duiden valt, gezien de enorm lage beschikbaarheid .... ik bedoel de hoge barrière om het goedje op de tong te krijgen.
Maar stel dat we het wel als RC kunnen zien, en dat zelfs het verboden (dus geen RC) MDMA nog steeds als RC zou kunnen gelden ?
Wat wordt de keuze dan: 5-MAPB, 6-MAPB, of MDMA ?
Vooralsnog zet ik mijn geld op 6-APB, zelfs (juist ?) als het een mengsel betreft met 5-APB.
Nou, ik ben sowieso geen scheikundige, maar het intrigeert me wel, dus dank je! Ik wist niet dat het ook fysiek bestond; ik kon het zelfs niet vinden op psychonautica wiki. Als ik hem ergens tegenkom...Snap je het nog?![]()
Haha ja vroeger was het met research chemicals echt wel beterNou, ik ben sowieso geen scheikundige, maar het intrigeert me wel, dus dank je! Ik wist niet dat het ook fysiek bestond; ik kon het zelfs niet vinden op psychonautica wiki. Als ik hem ergens tegenkom...
is dat iets dat in een opmars zit?