XTC kater

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Het is nu 5 maanden geleden dat ik XTC heb genomen en ben een week 16 als ik naar een hardcore feesie ga, heb nu 2 maanden niks meer gebruikt op af en toe een biertje en 1 joint na. Maar ik wil dus een snoepie nemen (Een halve maar), omdat ik gelijk thuis moet komen dit keer zou het 10 uur na inname zijn, dan zijn mijn ouders wakker en komen ongetwijfeld even kijken hoe het met me gaat, ik niks gebruikt heb en hoe het was.

Nu was me vraag ben ik dan weer goed nuchter, niet dat ik nog beetje kauwend, strakke kaken, grote ogen/pupillen, vaag praten of weet ik het wat ik dan nog heb?
Ik wil niet halfwaus zijn dan want dan mag ik heel lang niet meer weg of vertrouw ze me niet meer als ik uit ga.

Ik hoop op serieuze reactie's en niet dat het slecht is voor een 16-jarige want dat weet ik.

Sorry er ging iets mis, kan iemand me andere topic verwijderen want heb er nu 2 dezelfde.

J86

Bewuste gebruiker
Rotterdam-gabber zei:
Het is nu 5 maanden geleden dat ik XTC heb genomen en ben een week 16 als ik naar een hardcore feesie ga, heb nu 2 maanden niks meer gebruikt

HUHHH???? :openmouth:
Ligt het nou aan mij of is deze zin echt heel erg vreemd?

10 uur... hmm..
Zou best kunnen dat je nog grote pupillen hebt dan.

Kauwen kan je gewoon kauwgom voor nemen dan is er niks raars aan. Ook denk ik niet dat je daar nog last van hebt na 10 uur maar dat is discutabel. Vaag praten zal ook wel meevallen 10 uur na inname want dan ben je meestal wel volledig uitgetript. Zeker als je maar een halve neemt.

Aan de andere kant...
Dit verschilt allemaal gigantisch per persoon. Ook gezien het feit dat je nog zo(te) jong bent valt het niet zomaar te zeggen. Maar over het algemeen moet 10 uur na inname het toch wel te verbergen zijn lijkt me.

caatje

Badass junkie
Ben je bewust van wat je doet! Zelf was ik er altijd erg mee bezig hoe ik er uit zag als ik gebruikt had en hoe ik er na het slapen uit zou zien. Probeer jezelf discipline aan te leren als het gaat om kauwen en smoelentrekken. Maar goed daar heb je nu niks aan natuurlijk....zorg dat je lekker in je bedje ligt en doe alsof je nog erg moe bent ofzo. Of kan dat niet?

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
caatje zei:
Ben je bewust van wat je doet! Zelf was ik er altijd erg mee bezig hoe ik er uit zag als ik gebruikt had en hoe ik er na het slapen uit zou zien. Probeer jezelf discipline aan te leren als het gaat om kauwen en smoelentrekken. Maar goed daar heb je nu niks aan natuurlijk....zorg dat je lekker in je bedje ligt en doe alsof je nog erg moe bent ofzo. Of kan dat niet?

Ja dat is ook wel logisch natuurlijk dat ik erg moe ben, het blijft misschien ook wel bij hallo zeggen en dat ik gelijk ga pitten.
Ik ben er overigens niet echt mee bezig ik ga gewoon lekker los boeit me niet hoe ik er uit zie, dat heb ik pas als ik bijna thuis ben.

@J86: die zin was inderdaad een beetje raar maar ik heb een halfjaar elke dag geblowd en heb nu op wat biertjes na en 1 joint niks gebruikt 2 maanden lang, bedoel ik over het algemeen drugs, en XTC is nu alweer ruim 5 maanden geleden.

@ExceptionalInsight: Als dat echt zou zijn en je ziet heel duidelijk dat ik wat gebruikt heb doe ik het liever niet nee want ik heb net eindelijk een beetje vertrouwen terug, ik mag overigens wel zuipen maar die kater kan je niet vergelijken met XTC, ik weet namelijk niet hoe erg ik er nog uit zie en of het geloofwaardig overkom als ik zeg ik ben gewoon kapot moe, is niet zo gek natuurlijk als je zo'n 24 uur op ben geweest en 8 uur heb gefeest.

Rendeo

Belezen gebruiker
je hebt al xtc gedaan dus jij weet beter dan ons hoe je eruit ziet tijdens en na xtc

mijn ogen kunnen nog wijd staan na 10 uur maar bij een vriend kunnen zijn ogen al platvallen van moeheid

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
ik krijg altijd vette drugs hoofd van pillen vooral als ik erbij drink en niet slaap. Dat is ook precies de reden dat mijn ouders weten dat ik wel eens gebruik. Simpelweg omdat het niet te verbergen is. Daarom raad ik je aan het níet te doen. Maar als ik in jou schoenen stond had ik het waarschijnlijk wél gedaan. Kijk maar wat je hiermee doet...

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Rendeo zei:
je hebt al xtc gedaan dus jij weet beter dan ons hoe je eruit ziet tijdens en na xtc

mijn ogen kunnen nog wijd staan na 10 uur maar bij een vriend kunnen zijn ogen al platvallen van moeheid

De eerste keer had ik teveel en ook joints op, daarom wil ik nu maar met een halve beginnen. De volgende dag in de avond zag ik er nog vertyfd uit maar is wel een verschil met hoeveel ik inneem dus ik weet het niet.

Ik denk dat ik toch maar ga zuipen, die 2 maten die mee gaan twijfelen enorm want zou hun eerste keer worden, en als ik toch halfwaus thuis kom kan ik weer opnieuw beginnen, heb net een beetje vertrouwen terug en ik weet zeker dat ik dan voorlopig niet meer mag feesten.

Miss J

Bewuste gebruiker
pbwebmaster zei:
Daarom raad ik je aan het níet te doen. Maar als ik in jou schoenen stond had ik het waarschijnlijk wél gedaan. Kijk maar wat je hiermee doet...

Daar heeft ie lekker veel aan.... :grin:

OT: Van een halve zul je niet bar veel effect meer merken na 10 uur. En je hoeft toch ook geen heel gesprek aan te gaan met je ouders want je ben dan natuurlijk "heel erg moe" en wil graag op bed. Ik heb ook van die ouders die op me wachtten tot ik thuis kwam dus zo loste ik het meestal op.

bbn

Experimenterende gebruiker
Het is echt afhankelijk van persoon tot persoon heb ik gemerkt... Maar misschien dat je voor alle veiligheid bij een vriend kan overnachten of zo? Want uiteindelijk is XTC wel een drug die je gemakkelijk herkent...

Persoonlijk denk ik dat je je nergens zorgen om moet maken, zeker niet als je het bij een halve houdt, en ook omdat er een aanzienlijke periode tussen zit...

Veel plezier!

Bovenaan