Rotterdam-gabber
Belezen gebruiker
Het is nu 5 maanden geleden dat ik XTC heb genomen en ben een week 16 als ik naar een hardcore feesie ga, heb nu 2 maanden niks meer gebruikt op af en toe een biertje en 1 joint na. Maar ik wil dus een snoepie nemen (Een halve maar), omdat ik gelijk thuis moet komen dit keer zou het 10 uur na inname zijn, dan zijn mijn ouders wakker en komen ongetwijfeld even kijken hoe het met me gaat, ik niks gebruikt heb en hoe het was.
Nu was me vraag ben ik dan weer goed nuchter, niet dat ik nog beetje kauwend, strakke kaken, grote ogen/pupillen, vaag praten of weet ik het wat ik dan nog heb?
Ik wil niet halfwaus zijn dan want dan mag ik heel lang niet meer weg of vertrouw ze me niet meer als ik uit ga.
Ik hoop op serieuze reactie's en niet dat het slecht is voor een 16-jarige want dat weet ik.
Sorry er ging iets mis, kan iemand me andere topic verwijderen want heb er nu 2 dezelfde.
Nu was me vraag ben ik dan weer goed nuchter, niet dat ik nog beetje kauwend, strakke kaken, grote ogen/pupillen, vaag praten of weet ik het wat ik dan nog heb?
Ik wil niet halfwaus zijn dan want dan mag ik heel lang niet meer weg of vertrouw ze me niet meer als ik uit ga.
Ik hoop op serieuze reactie's en niet dat het slecht is voor een 16-jarige want dat weet ik.
Sorry er ging iets mis, kan iemand me andere topic verwijderen want heb er nu 2 dezelfde.