XTC+Maagzuur

Popper

Belezen gebruiker
Ik heb binnenkort een prachtig feestje, vrijdag ben ik jarig, de dagen die daarna volgen is een vriend van mij alleen thuis het hele weekend :grin: Ik had verder geen plannen om het te vieren ofzo, maar bij deze dacht ik dat het wel weer eens leuk was om wat pilletjes te nemen.

Alleen nu is het probleem, ik heb de laatste tijd last van brandend maagzuur, en daardoor raakt je maag ook een beetje geirriteerd. Nou is mijn vraag; maak ik nou echt iets kapot vanbinnen als ik zaterdag wat ga slikken?

Bvd :)

Popper

Belezen gebruiker
Het gaat me niet zozeer om het maagzuur zelf, desnoods kots is het er gewoon allemaal uit tijdens het space, ik merk er dan weinig van. Het gaat me eigenlijk om mn geirriteerd maagwand, zou dat een probleem kunnen zijn>?

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker

TrippyShit

Badass junkie
Heb ook echt heeel vaak last van maagzuur. Best erg ook. Soms helpt een rennie zelfs niet eens, alsof het gewoon door het rennie-schild heen brand ofzo :P Op mdma heb ik er nooit last van en verder ook geen nadelen aan ondervonden.. Geen probleem dus zou ik zeggen..

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Heb ook echt heeel vaak last van maagzuur. Best erg ook. Soms helpt een rennie zelfs niet eens, alsof het gewoon door het rennie-schild heen brand ofzo :P Op mdma heb ik er nooit last van en verder ook geen nadelen aan ondervonden.. Geen probleem dus zou ik zeggen..
En nog nooit een maagzweer gehad? :openmouth:

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ach de ph waarde in je maag is erg laag hoor. Als je veel bommetjes speed neemt kan dit schade doen maar xtc niet echt. Je kan best een ibuprofen mee innemen dit neutraliseert je maag.

TrippyShit

Badass junkie
VidaLoCa zei:
Ach de ph waarde in je maag is erg laag hoor. Als je veel bommetjes speed neemt kan dit schade doen maar xtc niet echt. Je kan best een ibuprofen mee innemen dit neutraliseert je maag.

Ibuprofen is volgensmij ook niet goed voor je maag hoor :P En het verdunt je bloed enzo dus of het goed is in combo met mdma?

Miss J

Bewuste gebruiker
Lijkt me inderdaad niet zo gezond. Dit is een stukje uit de bijsluiter:

Bijwerkingen
De volgende bijwerkingen kunnen voorkomen:
maagdarmklachten; maagdarmbloeding; hoofdpijn; duizeligheid; oorsuizen; slapeloosheid; wazig zien; huiduitslag, jeuk; afwijkingen in het bloed (met name na langdurig gebruik van hoge doseringen); het vasthouden van vocht (dikke enkels); depressie (ernstige neerslachtigheid); psychotische reacties; overgevoeligheidsreacties, zoals koorts met huiduitslag, buikpijn, hoofdpijn, misselijkheid, braken, leverbeschadiging, stijve nek, astma-aanval, slaperigheid; reversibele (zich herstellend bij staken van de toediening) haaruitval bij vrouwen van het negroïde ras; stoornis in de werking van de lever; gele verkleuring van de huid of het oogwit; stoornis in de werking van de nieren; menstruatiestoornis; ontsteking van het mondslijmvlies (blaasjes). In zeldzame gevallen kan ibuprofen astma-aanvallen veroorzaken bij patiënten die hiervoor gevoelig zijn.
Indien u een bijwerking als ernstig ervaart of indien u last krijgt van een bijwerking die niet wordt vermeld in de bijsluiter waarschuw dan uw arts of apotheker.

TrippyShit

Badass junkie
Haha, woow :P Maarja kijk eens op de bijsluiter van paracetamol ofzo. Staat volgensmij bijna precies hetzelfde op. Psychotische reacties en depressies haha :P Dat zetten ze er alleen op zodat als het gebeurt hun niet aansprakelijk zijn. Lijkt me? :P

Miss J

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Haha, woow :P Maarja kijk eens op de bijsluiter van paracetamol ofzo. Staat volgensmij bijna precies hetzelfde op. Psychotische reacties en depressies haha :P Dat zetten ze er alleen op zodat als het gebeurt hun niet aansprakelijk zijn. Lijkt me? :P

Ja ok, het wordt natuurlijk altijd wel wat overdreven maar ze verzinnen het niet voor hun lol lijkt me... :P

Bovenaan