Telefoon zei:succes met hallucineren![]()
![]()
![]()
shoppen zei:mhh mijn verslaafde drugsdealer( ik kom 1 x per jaar bij hem, voor het oud en nieuw) heeft geen kristallen, balen!!
van xtx ga ik na een pil of vier nog steeds niet
Blackout zei:Who needs X when u got Kristalls...
Ik snap echt niet dat mensen nog snoepjes prefereren over mdma...Inderdaad die bommetjes en smaak zijn irritant, maar koop dan voor een scheet en drie knaken bij de smart shop caps, vullen die handel, en het gaat erin als koek.
Dat komt enkel door toevallige speed in je pil.. Beter neem je gewoon wat bommetjes pep meeDarkScope zei:Blackout zei:Who needs X when u got Kristalls...
Ik snap echt niet dat mensen nog snoepjes prefereren over mdma...Inderdaad die bommetjes en smaak zijn irritant, maar koop dan voor een scheet en drie knaken bij de smart shop caps, vullen die handel, en het gaat erin als koek.
Misschien, maar op een feest als I love techno bijvoorbeeld, dat is dus van 7 tot 7. Van alleen mdma kristal krijg je toch minder energie dan van mdma in pillen, misschien dat je op zon feest dan te sloom bent ofzo. Geen ervaring zelf met een feest en kristal, dus is ook een beetje de vraag, of de combi pillen + kristal misschien beter is dan alleen kristal op zon feest?
btw: Speed is uitgesloten voor mij
MDMA in pillen is gewoon Kristal verpoederd en in een pilletje gedrukt. ( Denk ik dan toch :P )DarkScope zei:Nee maar ik denk te weten ( let op denk ), dat de gewone vorm van mdma je meer energie geeft dan de kristal vorm, dit zou goed kunnen aangezien deze ook anders aanvoelt dan de kristalvorm. Hoe zijn kristallen op een feest?
Speed is uitgesloten aangezien ik vind dat speed het mdma gevoel compleet verneukt.
geox zei:MDMA in pillen is gewoon Kristal verpoederd en in een pilletje gedrukt. ( Denk ik dan toch :P )DarkScope zei:Nee maar ik denk te weten ( let op denk ), dat de gewone vorm van mdma je meer energie geeft dan de kristal vorm, dit zou goed kunnen aangezien deze ook anders aanvoelt dan de kristalvorm. Hoe zijn kristallen op een feest?
Speed is uitgesloten aangezien ik vind dat speed het mdma gevoel compleet verneukt.
AT shoppen: Als je zegt dat je maar 1x per jaar X doet en je na 4 pillen nog niks voelt heb je blanco's of met één of andere niet-werkzame stof. Zoek kristallen en maak cappies! Goeikoper, gezonder, en geen kans op stoffen zoals MDA, Amphetamine, MDEA, Caffiene, enz..
TechNora zei:Ik vind de mdma uit kristal ook heel anders voelen dan die uit pillen. Kristal voelt meer als een sluimerend achtergrondgevoel, terwijl t bij pillen meer op de voorgrond en wat minder diep lijkt te zitten....![]()
geox zei:MDMA in pillen is gewoon Kristal verpoederd en in een pilletje gedrukt. ( Denk ik dan toch :P )DarkScope zei:Nee maar ik denk te weten ( let op denk ), dat de gewone vorm van mdma je meer energie geeft dan de kristal vorm, dit zou goed kunnen aangezien deze ook anders aanvoelt dan de kristalvorm. Hoe zijn kristallen op een feest?
AT shoppen: Als je zegt dat je maar 1x per jaar X doet en je na 4 pillen nog niks voelt heb je blanco's of met één of andere niet-werkzame stof. Zoek kristallen en maak cappies! Goeikoper, gezonder, en geen kans op stoffen zoals MDA, Amphetamine, MDEA, Caffiene, enz..
becker zei:geox zei:MDMA in pillen is gewoon Kristal verpoederd en in een pilletje gedrukt. ( Denk ik dan toch :P )DarkScope zei:Nee maar ik denk te weten ( let op denk ), dat de gewone vorm van mdma je meer energie geeft dan de kristal vorm, dit zou goed kunnen aangezien deze ook anders aanvoelt dan de kristalvorm. Hoe zijn kristallen op een feest?
een bepaalde hoeveelheid MDMA wordt omgezet tot MDA in je lichaam, dus de kans dat je stoffen zoals MDA tegenkomt, is er zeer zeker.