Ja man voor de 2de keer, je hebt gwn kutpillenshoppen zei:als je er maar lekker van gaat toch?
ik ga eens in het jaar en dan moet ik er nog 3 a vier nemen, en dan bwn ik nog niet in de zweefsfeer

Reennie zei:maar de dag erna met veel mdma is echt klote. een van de redenen dat ik het niet vaak neem. (1 keer in 2 weken ofzo).
-spaceman- zei:Op de een of andere manier kom ik altijd aan ''zuivere'' xtc pillen... pure mdma dus. Ik vertrouw juist het ''pure'' mdma poeder niet... daar kan ook van alles in zitten!
Geox heeft gelijkgeox zei:Ja man voor de 2de keer, je hebt gwn kutpillenshoppen zei:als je er maar lekker van gaat toch?
ik ga eens in het jaar en dan moet ik er nog 3 a vier nemen, en dan bwn ik nog niet in de zweefsfeer
Gz

ge hebt ze in verschillende maten dus...Mr. Decay zei:hoeveel mg gaat er in een zo'n capsule?

Frisko zei:ge hebt ze in verschillende maten dus...Mr. Decay zei:hoeveel mg gaat er in een zo'n capsule?![]()
er gaat veel in, hangt erven af wat je wilMr. Decay zei:hoeveel mg gaat er in een zo'n capsule?
Als ik tenminste in die gulle bui niet alles weggeef ja dat risico zit er wel inMr. Decay zei:poehpoeh... 250mg... Ik sta na een halve pil van 120mg regelmatig al te zweven :P Ga morgen ook naar I(L)Techno en daar heb ik dan volgens mij 500mg pure mdma, is voor mij eigenlijk al veel te veel maar vind het niet erg al houd ik wat overAls ik tenminste in die gulle bui niet alles weggeef
![]()