xtc <> MDMA

stuikeuh

Belezen gebruiker
Ik vraag me soms af hoe mensen het in hun hoofd halen om xtc tabletten te kopen terwijl je pure mdma kan kopen .. er zit veel minder rotzooi in het werkt nogmaal eens zo sterk. Wie is het eens met me.. :)

Komeetman

Belezen gebruiker
dat het mss te sterk is.

Ervaring die ik heb met mensen die MD nemen:
ze worden helemaal loom en hebben een rare kop, raar maar waar

neti

Badass junkie
nooit pure mdma gehad, maar vind de speed erbij wel lekker eerlijk gezegd... ben normaal lui, en dans graag

stuikeuh

Belezen gebruiker
tjah veel mensen met hun sterke verhalen van ik heb gisteren 5 bollen gepakt lekker gespaced ze zijn 15 euro kwijt ofzo terwijl dat je voor 5 a 10 euro pure mdma koopt spaced je veel lekkerder en harder dit is geen mening is een feit :sunglasses:

Reennie

Newbie
Ik ben het met je eens, speed vind ik niks en hou gewoon van lui op de bank liggen en een domme film kijken terwijl ik aan het spacen ben.

maar de dag erna met veel mdma is echt klote. een van de redenen dat ik het niet vaak neem. (1 keer in 2 weken ofzo).

shoppen

Newbie
ja dat is het, gewoon moeilijk om aan te komen
pillen waar heel weinig in zit, die zijn er zat! balen

-spaceman-

Badass junkie
Op de een of andere manier kom ik altijd aan ''zuivere'' xtc pillen... pure mdma dus. Ik vertrouw juist het ''pure'' mdma poeder niet... daar kan ook van alles in zitten!

shoppen

Newbie
als je er maar lekker van gaat toch?
ik ga eens in het jaar en dan moet ik er nog 3 a vier nemen, en dan bwn ik nog niet in de zweefsfeer

geox

Bewuste gebruiker
shoppen zei:
als je er maar lekker van gaat toch?
ik ga eens in het jaar en dan moet ik er nog 3 a vier nemen, en dan bwn ik nog niet in de zweefsfeer
Ja man voor de 2de keer, je hebt gwn kutpillen :wave:
:sunglasses:

Gz

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Dit was mijn tafel gister...dus mee eens:) (misschien lastig te zien maar t is mdma kristal)

(incl. fruitshot en isostar jaja :wink: )

Eckster C

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:
Op de een of andere manier kom ik altijd aan ''zuivere'' xtc pillen... pure mdma dus. Ik vertrouw juist het ''pure'' mdma poeder niet... daar kan ook van alles in zitten!

mee eens

knurft

Experimenterende gebruiker
Als je idd zorgt dat je goede pillen hebt, dan is het vooral in gebruik veel makkelijker. Capsules maken, of vingers aflikken behoren niet tot mijn favoriete bezigheden. Buiten MDMA bevatten de meeste pillen alleen bindmiddel

Supervlieg

Wijs gebruiker
XTC is gewoon te makkelijk om aan te komen, ik hou niet van moeilijk doen, ondanks dat mijn ervaring met kristallen veel beter en relaxter zijn.

Mr. Decay

Belezen gebruiker
poehpoeh... 250mg... Ik sta na een halve pil van 120mg regelmatig al te zweven :P Ga morgen ook naar I(L)Techno en daar heb ik dan volgens mij 500mg pure mdma, is voor mij eigenlijk al veel te veel maar vind het niet erg al houd ik wat over :smoke: Als ik tenminste in die gulle bui niet alles weggeef :wink:

buzzrider

Wijs gebruiker
Mr. Decay zei:
poehpoeh... 250mg... Ik sta na een halve pil van 120mg regelmatig al te zweven :P Ga morgen ook naar I(L)Techno en daar heb ik dan volgens mij 500mg pure mdma, is voor mij eigenlijk al veel te veel maar vind het niet erg al houd ik wat over :smoke: Als ik tenminste in die gulle bui niet alles weggeef :wink:
ja dat risico zit er wel in :grin:

Bovenaan