Hallo
Ik heb sinds 6 jaar weer goed contact met me vader. En nu hebben we veel meer een vriendschap dan een vader-zoon relatie. Maar daardoor kon ik hem ook heel makkelijk vertellen dat ik wel eens xtc gebruik en hoe tof het is. Nu wil ik het binnenkort met hem en zijn nieuwe vriendin gaan doen. Ik ga dan zelf niet spacen maar hun een beetje begeleiden.
Alleen ik kan niet echt trip-reports vinden van mensen tussen de 45 en 50. En ook al zijn ze er meestal staat de leeftijd er niet bij.
Nu vroeg ik me af of het heel anders kan zijn als je veel ouder dan de gemiddelde gebruiker. En of er nog mensen zijn met tips voor mij?
Ik heb sinds 6 jaar weer goed contact met me vader. En nu hebben we veel meer een vriendschap dan een vader-zoon relatie. Maar daardoor kon ik hem ook heel makkelijk vertellen dat ik wel eens xtc gebruik en hoe tof het is. Nu wil ik het binnenkort met hem en zijn nieuwe vriendin gaan doen. Ik ga dan zelf niet spacen maar hun een beetje begeleiden.
Alleen ik kan niet echt trip-reports vinden van mensen tussen de 45 en 50. En ook al zijn ze er meestal staat de leeftijd er niet bij.
Nu vroeg ik me af of het heel anders kan zijn als je veel ouder dan de gemiddelde gebruiker. En of er nog mensen zijn met tips voor mij?
Samen gebruiken zullen we niet zo snel doen. Daar is de ervaring toch te intiem voor. Want, wat is mijn ervaring? Mijn vriendin en ik gebruiken het graag samen en delen dan urenlang onze gevoelens. Dat gaat vooral over hoe lief, lekker en leuk we elkaar vinden. In het dagelijks leven voelen we dat ook wel, maar met xtc komt het er qua tekst wat makkelijker uit. Ik hou zielsveel van mijn zoon - en hij van mij. Wat wij voor elkaar voelen zeggen we ook in het normale leven. De kans bestaat, dat als er dingen in het verleden zijn voorgevallen die niet zo fijn en geweldig waren (jij hebt nu weer contact met hem en ik weet dus niet at er heeft gespeeld) dat dit eruit zou kunnen komen. Dat er dingen worden gezegd die goed vallen, maar ook net pijnlijk zouden kunnen zijn. Emoties immers worden versterkt. Je zou wat dat betreft misschien met je pa wat afspraken kunnen maken. Trouwens, op een warme zomeravond (en die komen echt nog wel) is het trouwens ook lekker met je pa en zijn vriendin een keer een waterpijp te roken. Dat doen wij dus weer wel thuis. Joestax kerel, plezier en zorg goed voor jezelf (en je pa).