roosjesenzo
Newbie
Hallo,
Ik ben een beginnend XTC gebruiker, ben zo'n anderhalf jaar geleden begonnen.
Mijn ervaringen met XTC zijn altijd goed geweest, nog nooit écht slecht gegaan, vaak wel te hard maar nog op een leuke manier. Waar ik vaak last van heb is het 'waus zijn' gevoel. Als ik eenmaal merk dat ie echt inslaat, en dit gebeurd bij mij niet geleidelijk, maar hij slaat altijd in één keer te hard in. (voor mijn gevoel) Ookal begin ik met een kwartje, sta ik met spaghettibenen te bungelen en word ik vaak vastgegrepen door omstaande vrienden. Dit duurt een kleine 15 minuten, waarna ik er opeens in 1 keer uit kan zijn, waarop ik me wel heel relaxt voel.
Van vrienden hoorde kwam het goedje 4fmp ter woord, waar ik al snel nieuwsgierig naar was. van verhalen hoorde ik dat je hetzelfde effect ervaart als bij XTC: opgewekt, enorme energie, je hebt de 'love feeling' maar je blijft wel helder van geesten je weet meer wat je doet. Afgelopen maand heb ik dus 4fmp gebruikt op een techno feestje, ik heb dit heel fijn ervaren alleen mistte ik toch echt de love feeling, het willen praten en knuffelen met je vrienden, en of vreemden
voor sommige mensen maakt dit wss niet uit, maar ik vind het heel chill om te ervaren dat je van iedereen om je heen houdt en iedereen houdt van jou.
Daarom is mijn vraag aan jullie, kan je XTC mixen met 4f? Ik wil het helder zijn van wat ik heb ervaren met 4fmp graag zo houden, maar ik wil veel meer liefde voelen :P Wat zijn jullie ervaringen hiermee en zouden jullie het aanraden? Ik snap dat iedere ervaring persoonsgebonden is, maar het doet me vaak deugd om ervaringen te lezen en symptomen te herkennen.
in ieder geval bedankt voor het lezen. Grtz
Ik ben een beginnend XTC gebruiker, ben zo'n anderhalf jaar geleden begonnen.
Mijn ervaringen met XTC zijn altijd goed geweest, nog nooit écht slecht gegaan, vaak wel te hard maar nog op een leuke manier. Waar ik vaak last van heb is het 'waus zijn' gevoel. Als ik eenmaal merk dat ie echt inslaat, en dit gebeurd bij mij niet geleidelijk, maar hij slaat altijd in één keer te hard in. (voor mijn gevoel) Ookal begin ik met een kwartje, sta ik met spaghettibenen te bungelen en word ik vaak vastgegrepen door omstaande vrienden. Dit duurt een kleine 15 minuten, waarna ik er opeens in 1 keer uit kan zijn, waarop ik me wel heel relaxt voel.
Van vrienden hoorde kwam het goedje 4fmp ter woord, waar ik al snel nieuwsgierig naar was. van verhalen hoorde ik dat je hetzelfde effect ervaart als bij XTC: opgewekt, enorme energie, je hebt de 'love feeling' maar je blijft wel helder van geesten je weet meer wat je doet. Afgelopen maand heb ik dus 4fmp gebruikt op een techno feestje, ik heb dit heel fijn ervaren alleen mistte ik toch echt de love feeling, het willen praten en knuffelen met je vrienden, en of vreemden
voor sommige mensen maakt dit wss niet uit, maar ik vind het heel chill om te ervaren dat je van iedereen om je heen houdt en iedereen houdt van jou. Daarom is mijn vraag aan jullie, kan je XTC mixen met 4f? Ik wil het helder zijn van wat ik heb ervaren met 4fmp graag zo houden, maar ik wil veel meer liefde voelen :P Wat zijn jullie ervaringen hiermee en zouden jullie het aanraden? Ik snap dat iedere ervaring persoonsgebonden is, maar het doet me vaak deugd om ervaringen te lezen en symptomen te herkennen.
in ieder geval bedankt voor het lezen. Grtz