xtc na eten

Funky Monkey

Badass junkie
Nopes... werkt misschien wat sneller omdat je maag actief is, het kan ook langzamer werken als je veel gegeten hebt, aangezien je maag vol is zeg maar

Solidius

Badass junkie
Nick de Neger zei:
^ waarom als ik vragen mag, ik d8 dat het geen kwaat kon namelijk. Misschien haal ik er nog een wijze les uit :)
Nick de Neger zei:
het kan ook langzamer werken als je veel gegeten hebt, aangezien je maag vol is zeg maar

Je hebt praktisch zelf al het antwoord gegeven, als het voedsel een beetje gezakt is wordt het beter door de maag verwerkt :)

stuikeuh

Belezen gebruiker
ok.. maar het duurt misschien langer tegen dat het in werking treed maar is het resultaat minder of hetzelfde als je het 2 of 3 uur later neemt ?

thunder-droopy

Belezen gebruiker
mijn ervaring ermee is dat als je gelijk of vlak na het eten een pilleke naar binnen werkt dat de werking minder is.
je kan idd beter een uurtje of 2 a 3 wachten dan is je maag leger en worden de werkzame stoffen beter opgenomen?

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm ik denk dat t niet veel uitmaakt, als je maag eenmaal begint aan dat minieme pilletje is t ook echt zo verwerkt... Het is niet als met paddo's dat er een grotere hoeveelheid in je maag zit ofzo. (of met zo'n cactus bv)

zaagmans

Bewuste gebruiker
stuikeuh zei:
Kan het kwaad om xtc ongeveer 30 minuten na eten in te nemen ???

Het enige goede antwoord (na WEER vele foute) is dat het geen kwaad kan. De werking zal wel minder heftig zijn, want de pil mixt met het eten en wordt dus geleidelijker opgenomen.

Solidius

Badass junkie
zaagmans zei:
stuikeuh zei:

Het enige goede antwoord (na WEER vele foute) is dat het geen kwaad kan. De werking zal wel minder heftig zijn, want de pil mixt met het eten en wordt dus geleidelijker opgenomen.

In feite is jouw antwoord precies hetzelfde. Ik heb niet gezegd dat het 'kwaad' kan, alleen gesuggereerd dat het wel zo verstandig is om 2 a 3 uur te wachten, zodat het beter door stuikeuh z'n maag verwerkt wordt en hij meer 'bang for his buck' krijgt.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
zaagmans zei:
stuikeuh zei:

In feite is jouw antwoord precies hetzelfde. Ik heb niet gezegd dat het 'kwaad' kan, alleen gesuggereerd dat het wel zo verstandig is om 2 a 3 uur te wachten, zodat het beter door stuikeuh z'n maag verwerkt wordt en hij meer 'bang for his buck' krijgt.

Sorry ik bedoelde jouw antwoord ook niet.

flashkop

Bewuste gebruiker
Kan geen kwaad, is zelf buiten het effect dan beter...
Je maag zal namelijk minder snel beschadigt raken omdat het idd vermengd wordt met het eten en dus niet op een plaats in je maagwand gaat inwerken.
Als ik heb gegeten steek ik er gewoon 2 binnen :grin:

erwin krol

Bewuste gebruiker
Sgele™ zei:
nou...als ik het doe, ligt m'n eten op tafel/bank/grond/in m'n kopje koffie :grin:

^een erg goede reden om niet te slikken na eten, ik ken nog wel wat die zo reageren.
Gouden regel voor elke drug is om het op een lege maag in te nemen voor maximaal effect. Bij alcohol is dat op zich een reden om op een volle maag te drinken, anders ben je zo snel lam..

angie123

Bewuste gebruiker
Bij mij voor het beste resultaat: Neem een lichte maaltijd en dan na een uur of 3 een pil (of2) innemen met een beetje water en gaan met die banaan!!! Veel plezier :wave:

Bovenaan