Nick de Neger zei:^ waarom als ik vragen mag, ik d8 dat het geen kwaat kon namelijk. Misschien haal ik er nog een wijze les uit![]()
Nick de Neger zei:het kan ook langzamer werken als je veel gegeten hebt, aangezien je maag vol is zeg maar
:P scheef word je och wel
stuikeuh zei:Kan het kwaad om xtc ongeveer 30 minuten na eten in te nemen ???
zaagmans zei:stuikeuh zei:Kan het kwaad om xtc ongeveer 30 minuten na eten in te nemen ???
Het enige goede antwoord (na WEER vele foute) is dat het geen kwaad kan. De werking zal wel minder heftig zijn, want de pil mixt met het eten en wordt dus geleidelijker opgenomen.
Solidius zei:zaagmans zei:stuikeuh zei:Kan het kwaad om xtc ongeveer 30 minuten na eten in te nemen ???
Het enige goede antwoord (na WEER vele foute) is dat het geen kwaad kan. De werking zal wel minder heftig zijn, want de pil mixt met het eten en wordt dus geleidelijker opgenomen.
In feite is jouw antwoord precies hetzelfde. Ik heb niet gezegd dat het 'kwaad' kan, alleen gesuggereerd dat het wel zo verstandig is om 2 a 3 uur te wachten, zodat het beter door stuikeuh z'n maag verwerkt wordt en hij meer 'bang for his buck' krijgt.
Sgele™ zei:nou...als ik het doe, ligt m'n eten op tafel/bank/grond/in m'n kopje koffie![]()
Amen to that! kotspillen!flashkop zei:Je moet gewoon zien dat je geen dollars pakt en dan kan je eten zoveel je wil![]()