Leeftijd maakt niet heel veel uit voor hoe de drugs werkt en of het gevaarlijk is. (mogelijk wel een beetje doordat je je op jongere leeftijd nog meer ontwikkeld en je jezelf meer schade aan kan doen door de ontwikkeling af te remmen)
Leeftijd maakt wel veel uit voor het verantwoordelijk omgaan met drugs. Kijk deze mooie sarcastische post hier is vaak van toepassing op 16 jarigen.
Hahahhaha.
Als ik jou was zou ik met 3 beginnen. Dan kan je nog stoerder tegen je vrienden doen en zeggen dat je er wel 3 tegelijk naar binnen hebt gekegeld.
Als je wat ouder bent hoef je niet meer stoer te doen en gebruik je beter je verstand.
Ook zul je met de jaren steeds meer gaan inzien en accepteren dat je niet zoveel beter of sterker bent dan al die anderen, en dat jij dus ook gewoon erg goed moet oppassen voor een verslaving. Als je 16 bent denken de meesten nog dat verslaafden zwakke idioten zijn en dat dat jou niet kan gebeuren.
Verder aan topic starter nog een keer de vragen te beantwoorden:
waneer zal ik weer op de wereld zijn ?
-na een uurtje of 4-5 is de rust over, na een uurtje of 20 komt de eetlust terug en kun je weer slapen.
kan je ook agressief worde van dat soort ?
-nee, daar xtc niet de drug voor, en zowieso om agressief te worden, ook bij andere drugs zoals alcohol of coke, moet het wel een beetje in jezelf zitten. Passieve relaxte mensen worden ook daarvan niet agressief.
wil echt niet terug met ambulance naar huis
-neem er dan 1 zodat je niet zover van de wereld ben dat je niet meer weet wat je doet. Drink voldoende, en geef jezelf rust als je voelt wanneer dat nodig is. (Je wil nog wel dansen, maar je baad in het zweet, en als je gezeten hebt en je gaat staan, dan word het zwart voor je ogen. Dan is rust en water dus nodig

)