XTC nemen op feestj

vanavond ga ik met paar vrienden naar een Hardtek feestje
en ik twijfel of dat ik mijn motorola's ga nemen
dit zou min eerste keer zijn ,, neem ik er 2 in 1 keer binne
maar ik vraag me af
waneer zal ik weer op de wereld zijn ?
kan je ook agressief worde van dat soort ? :confused:

wil echt niet terug met ambulance naar huis
want ben nog maar 16 jaar :P tusse manne van 20 +

dank voor reacties

De Sjeik

Bewuste gebruiker
neem ik er 2 in 1 keer binne

Waarom zou je dit in godsnaam doen?? Geloof me, als het een beetje goede pillen zijn, en het is je eerste keer heb echt wel genoeg aan 1tje hoor :rolleyes: Waarom gelijk zo veel, dan ben van af het begin van de avond al een met dr ogen rollende zombie, leuk hoor.

Doe t rustig aan.

Sjeik el wa-tur-pijp zei:
neem ik er 2 in 1 keer binne

Waarom zou je dit in godsnaam doen?? Geloof me, als het een beetje goede pillen zijn, en het is je eerste keer heb echt wel genoeg aan 1tje hoor :rolleyes: Waarom gelijk zo veel, dan ben van af het begin van de avond al een met dr ogen rollende zombie, leuk hoor.

Doe t rustig aan.

hmmm ,, ok
maar toch ,, is er kans in dat ik aggrie word enzo ? waneer zal ik weer nuchter zijn achter 1
ongeveer ?

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Daar is geen kans op, maar heel waarschijnlijk is 2 tegelijk veel te heftig en zul je het niet leuk vinden..ongeveer 4-5 uur na inname ben je weer nuchter, maar dat verschilt per persoon, kan dus langer of korter duren.

kiekert

Bewuste gebruiker
Verstandig om te gebruiken jonge. Het lijkt idd alsof je je goed hebt ingelezen enzo. Ik zou gelijk met 3 beginnen anders!

ik ken dus totaal niets van dat soort :)
ik rook al 2 jaar iedere dag ganja
heb nog nooit iets anders geprobeerd dus :confused:
hoe waren julie in het begin ?
mijn eerste join was ook een 5ve derin ><

dzN

Belezen gebruiker
Oi,

Begin rustig met 1 pil, wanneer je na een uur en half niets voelt steek je gewoon de andere bij.
Als je je eerste keer goeie pillen hebt, heb je genoeg met 1 pil hoor.

Men eerste keer was ik niet agressief, maar zeer liefdevol. Je word er zeer gevoelig van, zeg maar pussy.

have fun :)

dzN zei:
Oi,

Begin rustig met 1 pil, wanneer je na een uur en half niets voelt steek je gewoon de andere bij.
Als je je eerste keer goeie pillen hebt, heb je genoeg met 1 pil hoor.

Men eerste keer was ik niet agressief, maar zeer liefdevol. Je word er zeer gevoelig van, zeg maar pussy.

have fun :)

hah :grin: kk nice danku voor de meest informeele antwoord :)

BigBadWeirdo zei:
Agressief worden bij je 1e keer XTC lijkt me eigenlijk onmogelijk. Waarschijnlijk ga je juist iedereen knuffelen en heb je heel veel liefde voor alles. :grin:

heb ik gehoort van me vriend :tongueout:
maar het rare is ik heb nog dat nog nooit genomen XTC
maar als ik toch al 3 goeie jointje gerookt heb ben ik al erg emotioneel aan het worde
en zeker bij hash
omhelz ik mijn vriende en begin ik te ' zagen ' van we zijn beste mate enzo :P
bij mij is het wel extreem vorm dan x)

Bass junky

Experimenterende gebruiker
Agressief van pille wordt bijna niemand. dat is eerder van speed of te veel coke dat mensen agressief gaan lope doen. als het je eerst keer is zou ik zeggen neem je pilletje wacht tot het minder wordt en neem dan je 2de. dat voel je vanzelf aan op die moment. zou toch minstens 3uur er tussen laten.

nicolai

Wijs gebruiker
nee je kan er niet agressief van worden. je wordt niet agressief van een middeltje. als je van nature een agressief persoon bent en je kunt het niet controleren dan is die mogelijkheid er ja.

en ik zou met een halve beginnen.

J86

Bewuste gebruiker
Je bent 16 en je hebt geen idee wat je gaat doen blijkt wel uit je vragen, en je wilt het meteen op een feest gaan doen...sorry dat ik het zeg maar je bent echt dom bezig

Je bent een typisch voorbeeld van de weinige mensen waarbij het fout kan gaan met XTC.
Onvoorbereid, onwetend en slecht geïnformeerd en nog eens te jong ook..

dzN

Belezen gebruiker
Nou men eerste keer was nog erger.. Ik was er niet op voorbereid dat ik het ging doen en kreeg het aangeboden, maar was toch al nieuwsgierig hoe het zou voelen, dacht eigenlijk dat er niet veel aan ging zijn..

Ja dan nam ik 1 en was echt verrast van het effect ... en dan ben ik pas beginnen opzoeken..:)

en ik was ook maar 16 :grin:

Immo

Badass junkie
Psycheledic_ceetn zei:
dit zou min eerste keer zijn ,, neem ik er 2 in 1 keer binne

Hahahhaha. :grin:
Als ik jou was zou ik met 3 beginnen. Dan kan je nog stoerder tegen je vrienden doen en zeggen dat je er wel 3 tegelijk naar binnen hebt gekegeld.

DarCness

DE GOUDEN TIP :

Neem er eerst 1 :wink:
Je voelt zelf aan of je Meer aankan .. (geloof me )
Dan je 2e ..
Nooit 2 tegelijk want dan kan het heel anders aflopen :tongueout:

Mijn 1e keer deed ik 1 pil 2 uur later nog 1 pil 2 uur later 1 mdma capsule 2 uur later weer een capsule ( Ik heb de tijd van mijn leven gehad ) :wink:

Sucses ...

DarCness

Ps dont worry .. Je leeftijd maakt niet veel uit zelf ben K ook nog jong !
Ik was 14 met mee eerste x !
Gelijk een goede duss ..:grin:

Wacky

Badass junkie
Leeftijd maakt niet heel veel uit voor hoe de drugs werkt en of het gevaarlijk is. (mogelijk wel een beetje doordat je je op jongere leeftijd nog meer ontwikkeld en je jezelf meer schade aan kan doen door de ontwikkeling af te remmen)

Leeftijd maakt wel veel uit voor het verantwoordelijk omgaan met drugs. Kijk deze mooie sarcastische post hier is vaak van toepassing op 16 jarigen.
Hahahhaha.
Als ik jou was zou ik met 3 beginnen. Dan kan je nog stoerder tegen je vrienden doen en zeggen dat je er wel 3 tegelijk naar binnen hebt gekegeld.
Als je wat ouder bent hoef je niet meer stoer te doen en gebruik je beter je verstand.
Ook zul je met de jaren steeds meer gaan inzien en accepteren dat je niet zoveel beter of sterker bent dan al die anderen, en dat jij dus ook gewoon erg goed moet oppassen voor een verslaving. Als je 16 bent denken de meesten nog dat verslaafden zwakke idioten zijn en dat dat jou niet kan gebeuren.

Verder aan topic starter nog een keer de vragen te beantwoorden:
waneer zal ik weer op de wereld zijn ?
-na een uurtje of 4-5 is de rust over, na een uurtje of 20 komt de eetlust terug en kun je weer slapen.
kan je ook agressief worde van dat soort ?
-nee, daar xtc niet de drug voor, en zowieso om agressief te worden, ook bij andere drugs zoals alcohol of coke, moet het wel een beetje in jezelf zitten. Passieve relaxte mensen worden ook daarvan niet agressief.
wil echt niet terug met ambulance naar huis
-neem er dan 1 zodat je niet zover van de wereld ben dat je niet meer weet wat je doet. Drink voldoende, en geef jezelf rust als je voelt wanneer dat nodig is. (Je wil nog wel dansen, maar je baad in het zweet, en als je gezeten hebt en je gaat staan, dan word het zwart voor je ogen. Dan is rust en water dus nodig :wink: )

Bovenaan