XTC onderzoek universiteit Twente

Maria

Newbie
Hallo allemaal,

ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Maria Haagsma en ik ben een derdejaars studente psychologie aan de universiteit van Twente. Voor mijn bacheloropdracht doe ik een onderzoek naar XTC gebruik en verwachtingen die mensen hebben over XTC. Ik heb een vragenlijst ontwikkeld om dit onderzoek te doen. Ik zou aan jullie willen vragen om mij te helpen door de vragenlijst in te vullen. Ik heb namelijk veel respons nodig! Je komt hier door op de onderstaande link te klikken:

http://www.thesistools.com/?qid=28487&ln=ned

Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking. Graag hoor ik ook wat jullie van de vragenlijst vonden.

Groetjes,
Maria

tom

Newbie
Hey

Ik heb de enquete gemaakt, en had er een poaar opmerkingen over:
Vraag over muzieksoorten:
DIt vind ik iets te beperkt, de muziek die ik luister(Punk / Drum n Base) staat er niet bij

Vraag 10, de vraag van het uitgaan, had je beter multiple choice kunnen maken, gewoon kroeg, club, discotheek, festival, dansfeest, etc. Open vraa is moeilijk om te verwerken in je enqueteresultaten.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, heb de enquete in ieder geval ingevuld!

Tom

Maria

Newbie
Hoi Tom,

bedankt voor het invullen! En bedankt voor je opmerkingen. Bij die muziekvoorkeurvraag heb ik toch moeten kiezen voor een aantal genres. Op internet vond ik een soort indeling waar ze bijv. drum 'n base onder dance indelen en punk onder rock. Dus het is nogal erg algemeen ingedeeld zo. En over het uitgaan, dit is een open vraag omdat in eerste instantie de bedoeling was om het onderzoek vooral in Enschede en omstreken te doen. En de instelling die mij helpt bij het onderzoek wil graag weten hoe de mensen verdeeld zijn over het uitgaansleven hier. Maar het klopt idd dat de verwerking zo lastiger zal zijn..

groetjes,
Maria!

Maria

Newbie
haha, waarom denk je dat? En nee trouwens, ik heb het nog nooit gebruikt.. Ik hou het altijd bij m'n wijntje :)

DonnieDark0