Ik vraag mij af hoe het werkt prcies als je gepakt word met xtc pillen op zak. Stel je word gepakt bij het fouilleren of op het festivalterrein. Maakt het dan uit hoeveel pillen je bij je hebt? Ik begrijp best dat als je met 10 pillen of zo gepakt word, je een probleem hebt. Maar als je er 1, 2, 3 of 4 bij je hebt? Ik neem namelijk meestal voor mijzelf en een vriendinnen mee. Zo 2 tot 4 pillen meestal. En dan ook nog wel eens een jointje of 2 voorgedraaid. Hoe zit dat nou precies wettelijk en wat zijn de sancties als je wel gepakt word?
Ik wil wel vragen of zij het voor hun zelf mee nemen maar eigenlijk neem ik het altijd mee naar binnen, niet om een reden speciaal maar t gaat altijd zo. Omdat ik ze altijd haal bij iemand die ze laat testen en ik wil geen ongeteste drugs. Hoe zit dat precies?
Ik wil wel vragen of zij het voor hun zelf mee nemen maar eigenlijk neem ik het altijd mee naar binnen, niet om een reden speciaal maar t gaat altijd zo. Omdat ik ze altijd haal bij iemand die ze laat testen en ik wil geen ongeteste drugs. Hoe zit dat precies?
.