XTC + Terbinafine

flight_of_the_behemoth

Experimenterende gebruiker
Hey allemaal,

als het goed is ga ik vanavond samen met een maat voor de eerste keer XTC doen. Ik heb het één en ander opgezocht over de drug en heb besloten om het rustig aan te doen en een halfje te pakken. Nu heb ik echter een vraag met betrekking tot het gebruik van XTC in combinatie met medicatie. Momenteel zit ik op een kuur van Terbinafine (tegen schimmelnagels), zou dat kwaad kunnen?

Ik heb de bijsluiter uitgebreid doorgelezen en er staat dat alleen de combinatie Terbinafine
+ antidepressie kwaad kan, maar daar heb ik niets mee te maken. Echter weet ik dat MDMA effect heeft op het serotinegehalte, net als antidepressiva. Leg ik nu een fout verband?

Is er iemand hier die er verstand van heeft, of een soort hotline weet die ik kan bellen? Ik heb afgelopen maand gewoon doorgedronken zonder dat ik daar iets van gemerkt heb, dus ik zou goed moeten zitten. Niet dat ik veel drink overigens, een glaasje of 5-8 per week.

Alvast bedankt!

Tufnut

Badass junkie
Wie mooi wil zijn.....
XTC en een medicijn als Terbinafine tezamen zal in ieder geval een zwaar beslag op je lever leggen. Verdere risico's ben ik niet mee bekend en kan ik ook niet uitsluiten.

flight_of_the_behemoth

Experimenterende gebruiker
Voor mensen die in de toekomst met hetzelfde probleem zitten...

Een andere maat van me doet een opleiding farmacie en die raadde het me zeer sterk af; de halveringstijd van het spul is 16 uur en zou de afbraak van allerlei enzymen van MDMA verhinderen. NIET doen dus!

Bovenaan