morgenstond
Newbie
hallo, ik ben 16 jaar en wil binnekort graag xtc gaan doen. maar ik weet niet of het goed spul is en wil het laten testen. waar kan dat en kan het ook gewoon als je 16 bent?
Gr. Sam
Gr. Sam
In Rotterdam zelf: kliksamsidesalad zei:haha ja wieweet btje onorgineel ofzo... weed xtc en paddo trips in overmate... dan nog wat ayoeshajalalablablaje weet wel
k heb niet egt het gevoel dat ik wat toevoeg ofzo dan :P maar ik woon in rotterdam waar kan ik het het beste doen?
samsidesalad zei:haha ja wieweet btje onorgineel ofzo... weed xtc en paddo trips in overmate... dan nog wat ayoeshajalalablablaje weet wel
k heb niet egt het gevoel dat ik wat toevoeg ofzo dan :P maar ik woon in rotterdam waar kan ik het het beste doen?

Worstenjongen zei:is het 5 jaar geleden dat er uberhaubt iemand aan xtc ios overleden of gewoon na de eerste pil?
En is er ook zo een testfabriek in omgv heerlen?
Lees de site maar eens.Worstenjongen zei:maar hoe wordt dat dan getest als iemand dat weet slopen ze die pil of krijg je die terug xD?
Die krijg je niet terug. Dat mag wettelijk gezien nietWorstenjongen zei:maar hoe wordt dat dan getest als iemand dat weet slopen ze die pil of krijg je die terug xD?
Debris zei:Ik heb wel eens gelezen van een mdma allergie, maar of daar iemand aan is gestorven weet ik niet.
Worstenjongen zei:maar hoe wordt dat dan getest als iemand dat weet slopen ze die pil of krijg je die terug xD?