xtc test

hallo, ik ben 16 jaar en wil binnekort graag xtc gaan doen. maar ik weet niet of het goed spul is en wil het laten testen. waar kan dat en kan het ook gewoon als je 16 bent?

Gr. Sam

Debris

Bewuste gebruiker
Er worden geen persoonlijke gegevens gevraagd, dus leeftijd maakt niet uit.

Maak er een tripreport van he :wink:.

haha ja wieweet btje onorgineel ofzo... weed xtc en paddo trips in overmate... dan nog wat ayoeshajalalablabla :tongueout: je weet wel :grin: k heb niet egt het gevoel dat ik wat toevoeg ofzo dan :P maar ik woon in rotterdam waar kan ik het het beste doen?

Debris

Bewuste gebruiker
samsidesalad zei:
haha ja wieweet btje onorgineel ofzo... weed xtc en paddo trips in overmate... dan nog wat ayoeshajalalablabla :tongueout: je weet wel :grin: k heb niet egt het gevoel dat ik wat toevoeg ofzo dan :P maar ik woon in rotterdam waar kan ik het het beste doen?
In Rotterdam zelf: klik

De eerste keer is altijd grappig om te lezen :tongueout:.

tomz0r

Badass junkie
samsidesalad zei:

Rotterdam

Testservice

Adres:
Eendrachtsplein 12

Openingstijden:
Elke donderdag van 17.00 tot 19.00 uur

Voor verdere informatie kun je bellen met:
010-2441249

Veel plezier, en goed dat je ze laat testen :wave:

ok haha wat fijn van de snelle reacties. lekker dat het bij eendrachtsplein zit! eerst zou een gozer via wie ik het haal 1 pil testen al sik hem zou betalen maar als hij dalijk dood neervalt heb ik alsnog een schuldgevoel :P ik heb ook 2 maanden geleden voor het eerst paddos gedaan... daar ga ik met een gozer met wie ik het gedaan heb mss nog een leuk reportje van maken als het een btje lukt

tomz0r

Badass junkie
Dood neervallen na een xtc-pil gebeurt niet zo snel hoor. Is naar mijn weten de afgelopen 5 jaar niet gebeurd in Nederland. Het is wel mooi om te weten wat er in je pil zit, wan er kunnen wel schadelijkere stoffen in zitten dan MDMA, of stoffen waarvan je misselijk wordt en je avond verpesten. Of helemaal geen werkzame stof, dan is je avond ook verpest. :P

En nog iets, als je het hierna van plan bent nog een keer te doen, probeer dan tegen de 3 maanden te wachten tussen elke keer dat je gebruikt. Dan bouw je geen tolerantie op en blijft het fantastisch en dan gaan je hersens ook niet zo naar de klote.

:wave:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
is het 5 jaar geleden dat er uberhaubt iemand aan xtc ios overleden of gewoon na de eerste pil :tongueout:?

En is er ook zo een testfabriek in omgv heerlen?

tomz0r

Badass junkie
Worstenjongen zei:
is het 5 jaar geleden dat er uberhaubt iemand aan xtc ios overleden of gewoon na de eerste pil :tongueout:?

En is er ook zo een testfabriek in omgv heerlen?

Kijk eens:

Heerlen

Inleverpunt

Adres:
Valkenburgerweg 17

Voor verdere informatie kun je bellen met:
045-5719577

www.drugs-test.nl

Debris

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eens gelezen van een mdma allergie, maar of daar iemand aan is gestorven weet ik niet.

Flameon

Badass junkie
Debris zei:
Ik heb wel eens gelezen van een mdma allergie, maar of daar iemand aan is gestorven weet ik niet.

Een MDMA allergie komt naar mijn weten zelden voor. Dus de kans dat het jou treft is minimaal. Dood gaan aan een allergie kan, maar als je snel genoeg medische hulp krijgt dan valt dit meestal nog wel mee. 1 op de 1000 mensen hebben geloof ik een mdma allergie, meen ik me vaag te herinneren

EternalParanoid

Experimenterende gebruiker
Worstenjongen zei:
maar hoe wordt dat dan getest als iemand dat weet slopen ze die pil of krijg je die terug xD?

Je krijgt je pil terug en stuks of 10 gratis erbij maar wel de goeie... mitsubishi's ofzo, hangt van inleverpunt af (het is inderdaad een grap :tearsofjoy:)

Bovenaan