Xtc thuis met ouders

Hoi allemaal, ik ben een meisje van 17 ( ik weet het erg jong) en heb al 3 jaar een vriend en hij is ook 17.
Samen blowen wij regelmatig
Ik heb al 2 x XTC gebruikt en vond dit een geweldige ervaring
Nu zou ik het heel graag samen met hem doen en hij wilt dat ook , alleen ik woon bij mijn ouders en hij ook en ze zijn nooit weg helaas
We zouden kunnen wachten tot ze slapen en daarna doen of is dat totaal niet slim? Alvast bedankt gr :)

Ik raad je dit ten zeerste af. Allereerst is XTC een redelijk heftige drug in de zin dat je stemming sterk verandert (maar wel vrijwel altijd positief) maar ook is de drug setting gericht. Als je dit met ouders in de buurt gaat doen zul je je moeten inhouden en ben je gespannen. Dit verpest de XTC trip TOTAAL. Zoiezo spacen wanneer mensen dit niet mogen doorhebben verpest het vaak.

XTC is een partydrug en komt het best tot zijn recht met een groep hechte vrienden omdat het je een verliefd gevoel geeft. Omdat je het met je vriend gaat gebruiken lijkt het mij dat je dit verliefde gelukzalige gevoel volop wil ervaren.

Conclusie: ik zal het bewaren voor een andere keer.

PS: Jullie zijn allebei redelijk jong. Dit hoeft niet zo heel veel uit te maken, maar hou het in je achterhoofd. Je lichaam is nog volop in ontwikkeling.

Wat je ook gaat doen wens ik je veel plezier. :) Ik heb zelf ook mijn geweldige XTC momenten meegemaakt, maar zeker ook de slechte. (En ze waren vrijwel altijd te wijten aan een verkeerde setting/te hoge dosis/bijzijn van ouders of mensen die niet mochten weten dat ik strak stond)

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Ik zou lekker wachten op de zomernachten. Dan kan je relaxed je gang gaan ergens in een park o.i.d.
of de lente avonden :sunglasses:
die jonge mensen staan te tippelen van ongeduld.:tilttearlaugh:
Gun ze de lente avonden van april mei ,
die kunnen soms al warm zijn.:hearteyes:

PS bad idea met die ouders thuis, je moet je kunnen uitleven en muziek afspelen !
en nog veel dingen , waar ik jullie geen advies over ga geven :tongueout:

edit : vreemd eigenlijk dat ik advies geef in een mdma topic,
i'm going soft :openmouth:

Laatst bewerkt:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Op basis van de titel dacht ik dat je samen met je ouders aan de MDMA wilde gaan haha.

Maargoed, zoals gezegd wacht je beter even tot jullie een moment alleen hebben. Ik weet dat jullie nog jong zijn, dus wellicht is deze tip nog wat te duur. Maar anders zou je je ouders een weekendje weg kado kunnen geven. Zij blij, jullie blij.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Was ook van die gedachte :tearsofjoy: . En sluit me verder aan bij de rest. Lente/Zomer nachten afwachten. Lekker buiten in een park/Natuurdomein of ga ergens kamperen. Met wat zonnige dagen en een goeie voorbereiding kan dit niet mislopen volgens mij.

Bovenaan