xtc + truffels + lasergamen.. goeie combinatie?

hallo iedereen,
ik ben van plan om dit weekend met een aantal vrienden samen eerst truffels te gaan eten, dan xtc te nemen en vervolgens onder invloed van deze 2 drugs een paar potjes te gaan lasergamen.

ik ben al bekend met de combinatie hippy flippen en ik heb er echt zin in maar ik vraag me alleen af of het niet te heftig gaat worden om dan ook nog te gaan laser gamen. worden al die verschillende lichtjes niet te overweldigend tijdens zo'n trip?
ik ben zowiezo van plan het te doen maar ik hoopte om nog wat extra informatie hierover van jullie te krijgen. hebben jullie ervaring met lasergamen en 1 of beide van deze drugs? of lijkt het jullie een goed idee?

laat het me weten :) ik zit nu al te popelen om het te proberen! :openmouth:

MeejheM

Badass junkie
Probeer het eerst eens voorzichtig met iemand erbij die je in de gaten kan houden, en beslis achteraf of je lasergamen tof zou vinden.

Ik heb ervaring met veel lasergamen, veel xtc en enkele keren psylocibine.
Lasergamen doe ik niet meer, want dat doet geen pijn, dus kun je zelf, maar ook al je tegenstanders als rambo rondrennen.
Xtc en lasergamen combineert denk ik niet, xtc, truffels en lasergamen lijkt me best wel "over the top", afhankelijk van je ervaring met alle drie.

Ik zou eerst eens rustig aan kijken hoe de drugs vallen...

Narayani

Bewuste gebruiker
Oh dit lijkt me echt vreselijk haha. Kan je niet gewoon eerst gezellig lasergamen en daarna drugsen? 1 van de 2 soorten drugs kan al voor misselijkheid zorgen, ik zou bang zijn dat de twee samen gecombineerd met de fysieke inspanning van lasergamen zou zorgen dat je alles onderkotst :confused:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hehe ik ook. Ten eerste zorgt truffels (bij mij dan) voor een ernstig verminderd reactievermogen, dus waarom zou je het gebruiken bij iets waar je dat juist zo nodig hebt? En erg actief zijn zorgt juist voor een minder intense trip. Hoe minder externe stimuli, hoe harder je tript (in de regel). Ik zou het lekker gescheiden houden en als je dan toch per se drugs wilt gebruiken tijdens lasergamen alleen een stimulant gebruiken. Mdma daarentegen lijkt me dan juist een ongeschikte stimulant. Het laatste wat ik me voel tijdens mdma gebruik is competitief. :P

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Denk eerlijk gezegd dat ze je niet laten lasergamen als ze zien dat je x op hebt.

Maar als je vastberaden bent en genoeg ervaring in deze drugs zou het geen probleem moeten zijn. Alleen die misselijkheid.. Truffels kan je aardig misselijk van worden en dan ook nog dat rondrennen, zou er zelf helemaal geen zin aan hebben joh :tearsofjoy: . Xtc kan je ook wel een lekker nekje van leggen. Zou gewoon kijken hoe de drugs vallen en dan beslissen.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ga ipv lasergamen schilderijen maken en dan complimentjes geven over elkaars schilderijen. Ik zelf bezeer me altijd met lasergamen omdat je coördinatie naar de getver gaat. al helemaal met drugs. maar laat effe weten hoe het is man!

Bovenaan