caatje zei:Ik heb als ik gebruikt heb, het weekend daarop weer zin. (echt zin!) Na een paar weken niks gebruiken heb ik ik tegenzin om het te nemen. Tot dat ik de 1ste weer heb geslikt dan is het weer fun/fijn. En dan begint t weer opnieuw...
Peels zei:Ben heel eerlijk, soms wel eens 2 á3 keer per weekend!! Kom mezelf dan best wel tegen hoor, die tweede keer werkt dan nog wel, maar niet zo lekker als de eerste keer,... heb je dan de derde keer genomen (derde dag, wat me ook is overkomen) nou dan voel je echt NIETS meer, dus ja, dat heb ik gedaan,.. en wie weet gebeurd dat nog wel eens,..oke, ik weet, tis absoluut niet verstandig,.. maar soms loopt een weekend zo. Meestal 1 keer per week, gebeurd wel eens 2 keer per week, en zelden 3 keer per week.
DarkScope zei:Peels zei:Ben heel eerlijk, soms wel eens 2 á3 keer per weekend!! Kom mezelf dan best wel tegen hoor, die tweede keer werkt dan nog wel, maar niet zo lekker als de eerste keer,... heb je dan de derde keer genomen (derde dag, wat me ook is overkomen) nou dan voel je echt NIETS meer, dus ja, dat heb ik gedaan,.. en wie weet gebeurd dat nog wel eens,..oke, ik weet, tis absoluut niet verstandig,.. maar soms loopt een weekend zo. Meestal 1 keer per week, gebeurd wel eens 2 keer per week, en zelden 3 keer per week.
iedereen zegt dat altijd, maar voor mij geldt dat nooit, heeft het nog nooit gedaan, alleen tolerantie. Maar ik heb vaker elke week gedaan, en dan op vrijdag en zaterdag, toch zeker zon 2 maanden lang. Nou op het einde ging ik nog net zo lekker als op het begin, en ook gewoon love-gevoel en alles. Had op het einde alleen zeker 4 keer zoveel nodig maar goed.
nicole1973 zei:DarkScope zei:Peels zei:Ben heel eerlijk, soms wel eens 2 á3 keer per weekend!! Kom mezelf dan best wel tegen hoor, die tweede keer werkt dan nog wel, maar niet zo lekker als de eerste keer,... heb je dan de derde keer genomen (derde dag, wat me ook is overkomen) nou dan voel je echt NIETS meer, dus ja, dat heb ik gedaan,.. en wie weet gebeurd dat nog wel eens,..oke, ik weet, tis absoluut niet verstandig,.. maar soms loopt een weekend zo. Meestal 1 keer per week, gebeurd wel eens 2 keer per week, en zelden 3 keer per week.
iedereen zegt dat altijd, maar voor mij geldt dat nooit, heeft het nog nooit gedaan, alleen tolerantie. Maar ik heb vaker elke week gedaan, en dan op vrijdag en zaterdag, toch zeker zon 2 maanden lang. Nou op het einde ging ik nog net zo lekker als op het begin, en ook gewoon love-gevoel en alles. Had op het einde alleen zeker 4 keer zoveel nodig maar goed.
Misschien stomme vraag hoor maar heb je dan ook anders last de dagen er op .. dus de zongenaamde dio dagen? Extra moe als je 2 avonden achter elkaar hebt gebruikt of kan je wel gewoon functioneren?? Vraag het namelijk heb vrijdag een mega goed feest met idem muziek enz.. en zaterdag nog een feest.. maar heb nog nooit 2 dagen achter elkaar gebruikt...