XTC verslavend?

Heb jij het weekend erna stiekem wel weer zin in xtc?

• Ja , maar ik ben sterk en wacht langer

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja , niet ieder weekend maar regelmatig is de drang mij de baas.

• Ieder weekend? meerder malen per weekend man!

• Nee , na gebruik tijd nodig om het te verwerken en het effect is niet bijzonder bij regelmatig gebru

• Nee , merk de dag erna wat voor schade xtc aanricht en moet je daarom dan ff een tijdje niet meer aa

• Totaal aantal stemmers
    0

Weednator

Bewuste gebruiker
heb 3 weken geleden voor de eerste keer XTC gebruikt , ik zie toch al naar 31 december uit :) , kan ik het nog eens een keertje doen . Ik ga het wel probere om maar 1 keer in de 2 / 3 maanden te doen .

Peels

Experimenterende gebruiker
Ben heel eerlijk, soms wel eens 2 á3 keer per weekend!! Kom mezelf dan best wel tegen hoor, die tweede keer werkt dan nog wel, maar niet zo lekker als de eerste keer,... heb je dan de derde keer genomen (derde dag, wat me ook is overkomen) nou dan voel je echt NIETS meer, dus ja, dat heb ik gedaan,.. en wie weet gebeurd dat nog wel eens,..oke, ik weet, tis absoluut niet verstandig,.. maar soms loopt een weekend zo. Meestal 1 keer per week, gebeurd wel eens 2 keer per week, en zelden 3 keer per week.

Peels

Experimenterende gebruiker
caatje zei:
Ik heb als ik gebruikt heb, het weekend daarop weer zin. (echt zin!) Na een paar weken niks gebruiken heb ik ik tegenzin om het te nemen. Tot dat ik de 1ste weer heb geslikt dan is het weer fun/fijn. En dan begint t weer opnieuw...

Heel herkenbaar dit :flushed:

J0rrit

Badass junkie
Peels zei:
Ben heel eerlijk, soms wel eens 2 á3 keer per weekend!! Kom mezelf dan best wel tegen hoor, die tweede keer werkt dan nog wel, maar niet zo lekker als de eerste keer,... heb je dan de derde keer genomen (derde dag, wat me ook is overkomen) nou dan voel je echt NIETS meer, dus ja, dat heb ik gedaan,.. en wie weet gebeurd dat nog wel eens,..oke, ik weet, tis absoluut niet verstandig,.. maar soms loopt een weekend zo. Meestal 1 keer per week, gebeurd wel eens 2 keer per week, en zelden 3 keer per week.

iedereen zegt dat altijd, maar voor mij geldt dat nooit, heeft het nog nooit gedaan, alleen tolerantie. Maar ik heb vaker elke week gedaan, en dan op vrijdag en zaterdag, toch zeker zon 2 maanden lang. Nou op het einde ging ik nog net zo lekker als op het begin, en ook gewoon love-gevoel en alles. Had op het einde alleen zeker 4 keer zoveel nodig maar goed.

nicole1973

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
Peels zei:

iedereen zegt dat altijd, maar voor mij geldt dat nooit, heeft het nog nooit gedaan, alleen tolerantie. Maar ik heb vaker elke week gedaan, en dan op vrijdag en zaterdag, toch zeker zon 2 maanden lang. Nou op het einde ging ik nog net zo lekker als op het begin, en ook gewoon love-gevoel en alles. Had op het einde alleen zeker 4 keer zoveel nodig maar goed.

Misschien stomme vraag hoor maar heb je dan ook anders last de dagen er op .. dus de zongenaamde dio dagen? Extra moe als je 2 avonden achter elkaar hebt gebruikt of kan je wel gewoon functioneren?? Vraag het namelijk heb vrijdag een mega goed feest met idem muziek enz.. en zaterdag nog een feest.. maar heb nog nooit 2 dagen achter elkaar gebruikt...

J0rrit

Badass junkie
nicole1973 zei:
DarkScope zei:
Peels zei:

Misschien stomme vraag hoor maar heb je dan ook anders last de dagen er op .. dus de zongenaamde dio dagen? Extra moe als je 2 avonden achter elkaar hebt gebruikt of kan je wel gewoon functioneren?? Vraag het namelijk heb vrijdag een mega goed feest met idem muziek enz.. en zaterdag nog een feest.. maar heb nog nooit 2 dagen achter elkaar gebruikt...

het verschilt per persoon, ikzelf heb nooit echt een hele erge afdraaier en heb dat bij x ook nooit heel erg. Pas toen ik al 2 maanden elke week zon 2 keer xtc deed, kreeg ik echt afdraaiers van 5 dagen, en constant down voelen en moe en je gewoon letterlijk afgedraaid voelen, ook de 5 dagen dat ik niet gebruikte. Maar daarvoor kon ik elke week 2 keer doen, zonder de andere 5 dagen last ervan te hebben ( dag erna en héél miss 2 maar ligt ook aan je dosis )

ik slik nu elk weekend een paar pillen en soms de woensdag.ik ben zo anderhalf maand bezig :(
kheb nog geen neven effecten maar ik stop er nu toch effe mee voor de schade te beperken hoewel ik dit weekend waarschijndelijk weer ga slikken :rolleyes:

^_^

Bewuste gebruiker
3 a 4 weken is meestal mijn termijn. Dan heb ik 0 vervelende na effecten op wat moeheid na en maandag weer fris op werk. Liefst zou ik wel iedere week xtc nemen. Alleen laatste keer had ik dus 8 dagen ervoor al xtc gedaan en toen ging ik weer nemen. Maar was die 2 nachten daarvoor al 40 uur wakker gebleven op pep. 5 uur slapen en toen weer pep en xtc.

Verrotheid maximaal tot donderdag. Verliefdheidsgevoel was trouwens ook minder.

Dusja nu doe ik meestal 1x in de maand xtc.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
vroeger pakte ik ieder weekend mdma, nu sinds eind augustus maar 1x mdma genomen(1capsule)
en ben er trots op :)
van de vakantie wel nog is goe van nemen :)

Lapzwans

Belezen gebruiker
ik hou het op 1x in de maand, en myn volgende keer is in de kerstvakantie, en als de vakantie begint, is het 2 maande gelede (maandje overgeslage), heb nu opzich wel zin er in, maar ik kan me makkelyk in bedwang houde :) ben wel benieuwd of ik nu meer love-gevoel kryg of niet, maarja, dat zien we dan wel weer ^^

Bovenaan