XTC vervanger

Bedrugs

Newbie
Ik moet getest worden op drugs via speeksel, urine en bloed voor een lange tijd. Mijn vraag is nu of er een xtc vervanger is die niet positief zal tekenen op deze drugstesten. Zou 6abp positief tekenen? Of heeft er iemand anders een drugs die er op lijkt?

Zeehond

Badass junkie
Ik moet getest worden op drugs via speeksel, urine en bloed voor een lange tijd. Mijn vraag is nu of er een xtc vervanger is die niet positief zal tekenen op deze drugstesten. Zou 6abp positief tekenen? Of heeft er iemand anders een drugs die er op lijkt?
Waarom moet je langdurig getest worden als ik vragen mag?

Bedrugs

Newbie
Waarom moet je langdurig getest worden als ik vragen mag?
Ik ben tegengehouden met de auto en ben positief getest op thc... De rechtbank had dan beslist om haaranalyse, bloed en urine testen te doen op mij. In de haar analyse hebben ze ook mdma gevonden. Nu moet ik meerdere malen naar de gerechtsdoker om mij te laten testen op cannabis (THC), amfetamine (AMP), XTC (MDMA), methamfetamine (MET), cocaïne (COC) en opiaten /heroïne/morfine (OPI) methadon (MTD) barbituraten (BAR) ketamine (KET) benzodiazepines (BZO). Ik zoek dus vervangers zodat ik in de vakantie op festivals toch wat kan gebruiken. Ik weet alleen dat ze op 4 mmc niet testen en dat ben ik zeker. Maar ben nu opzoek naar andere dingen. Daarom de vraag of bijvoorbeeld 6abp of 2F ketamine negatief zou testen.

Zeehond

Badass junkie
Ik ben tegengehouden met de auto en ben positief getest op thc... De rechtbank had dan beslist om haaranalyse, bloed en urine testen te doen op mij. In de haar analyse hebben ze ook mdma gevonden. Nu moet ik meerdere malen naar de gerechtsdoker om mij te laten testen op cannabis (THC), amfetamine (AMP), XTC (MDMA), methamfetamine (MET), cocaïne (COC) en opiaten /heroïne/morfine (OPI) methadon (MTD) barbituraten (BAR) ketamine (KET) benzodiazepines (BZO). Ik zoek dus vervangers zodat ik in de vakantie op festivals toch wat kan gebruiken. Ik weet alleen dat ze op 4 mmc niet testen en dat ben ik zeker. Maar ben nu opzoek naar andere dingen. Daarom de vraag of bijvoorbeeld 6abp of 2F ketamine negatief zou testen.

We maken allemaal fouten in ons leven en ik ga niet oordelen of op de stoel van de rechter zitten; daar zit je ook niet op te wachten.

Ik kan je vraag niet beantwoorden.

Zoals ik je situatie lees en wat de rechtbank heeft besloten zou mijn oprechte advies zijn om gewoon een tijd helemaal van drugs af te blijven.

FerdFatoehaus

Badass junkie
De meeste RC's testen wel positief op iets, het is lastig zeggen waarop precies.

Zomertje geen drugs gebruiken en op de blaren zitten lijkt me moreel en praktisch gezien het beste. Rijden onder invloed is voor eikels.

Bedrugs

Newbie
De meeste RC's testen wel positief op iets, het is lastig zeggen waarop precies.

Zomertje geen drugs gebruiken en op de blaren zitten lijkt me moreel en praktisch gezien het beste. Rijden onder invloed is voor eikels.
het ding is juist dat ik niet onder invloed was op het moment zelf... maar had de dag voordien een joint gerookt.

FerdFatoehaus

Badass junkie
het ding is juist dat ik niet onder invloed was op het moment zelf... maar had de dag voordien een joint gerookt.
Kromme regelgeving in dat geval, ben ik met je eens. Maar dat verandert niks aan de situatie helaas. Zou het er niet op wagen anders ben je verder van huis.

Cerberus

Wijs gebruiker
Ik heb geen idee wat waarop test, maar ik kan wel waarschuwen om alles wat je gebruikt eerst te laten testen, voor het geval ze er iets in mixen die WEL ontdekt wordt door hun tests.

Zou je niet kunnen kaalscheren paar weken voor je naar de test moet? :)

Bedrugs

Newbie
Ik heb geen idee wat waarop test, maar ik kan wel waarschuwen om alles wat je gebruikt eerst te laten testen, voor het geval ze er iets in mixen die WEL ontdekt wordt door hun tests.

Zou je niet kunnen kaalscheren paar weken voor je naar de test moet? :)
Als ik dat zou gedaan hebben werd dat gwn uitgesteld tot ik weer haar had. Denk dat het sws niet best is om te lachen met de rechters...

Cerberus

Wijs gebruiker
Ja maar de stoffen zitten dan niet in het haar vermoed ik? Ik zei dus opzettelijk "paar weken na kaalscheren" pas de test omdat je dan al weer wat haar hebt. Maar het haar die dateert uit je drugsdagen is eraf.

Kibo3

Bewuste gebruiker
Lijkt me ook niet dat ze gek zijn daar als je ineens kaal naar het testen komt? 4-mmc kan inderdaad nog. Lijkt je dit niet genoeg aangezien in principe de rest al af valt. Op de blaren zitten zou ik het ook mee eens zijn al heb je dan een meevaller dat je nog 4-mmc zou kunnen gebruiken,

N3K0

Badass junkie
Eenigste die ik zo weet zijn kratom en phenibut en f-phenibut die nog niet te zien zijn in testen. En alle racetams dan.

Bovenaan