Xtc week lang

UsaGuy

Newbie
Modknip, het soort pillen is hier totaal irrelevant.
Heb dit gebruikt voor een week maar dan wel dagelijks. We hadden een week vrij en wilden dit experimenteren qua seks.
De beleving was fantastisch en konden als maar door gaan.
We hebben ieder kwartjes genomen maar namen elk per dag dus 2 pillen.
Sliepen tussen door en aten weinig maar dronken wel veel water.
We zijn nu 5dgn verder en vielen ons nogsteeds klote. Zwaar hoofd en weinig energie.
Iemand advies?
Zeker over de gevolgen voor je lijf en hoofd.
Het was enorm lekker maar dit nooit meer.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Holy shit, een week lang elke dag aan de xtc... Je had toch wel van te voren kunnen bedenken dat dat een heel slecht plan zou zijn, maargoed. Dat je je na 5 dagen nog klote voelt is niet zo gek. Ga er maar vanuit dat je je minstens een week kut voelt, vermoedelijk nog wel langer.

Je kunt verder ook niet zo heel veel aan de kater doen, maar veel slapen, gezond eten en sporten helpen in ieder geval iets.

Ik zou je nog eens inlezen over verstandig xtc gebruik mocht je het weer willen doen, op deze manier weet je in ieder geval zeker dat je hersenschade oploopt.

Klimrek

Experimenterende gebruiker
Ik zou vooral goed voor jezelf zorgen,
gezond eten en eventueel kun je daarnaast nog enkele supplementen nemen zoals bv.: L-Tryptofaan en Vitamine C. Probeer een beetje te sporten, dat vermoeid je lichaam op een andere manier en kan bijdragen aan een betere nachtrust. (bij mij helpt dat in ieder geval wel)

Genoeg voedsel waar anti-oxidanten in zitten.

Succes met het herstel en in het vervolg dingen anders aanpakken. Het forum is voor veel mensen blijkbaar onbereikbaar totdat ze in de shit zitten, dan weten ze het ineens wel te vinden...

simonsnel

Experimenterende gebruiker
Merk je er nog wat van als je een paar dagen achter elkaar aan de x zit dan? Bij mij is het na een uur of zes wel klaar en dan heeft bijnemen geen zin meer.

Het is je vast al wel duidelijk dat wat je hebt gedaan erg dom is, maar ik denk dat iedereen hier weleens hele domme dingen heeft gedaan. Dus goed eten, drinken en rust nemen en het komt helemaal goed.

Helenas

Bewuste gebruiker
Als ik een avond xtc heb gedaan moet ik er niet aan denken om de volgende dag weer te gaan en dan een week lang :openmouth: Wat kunnen mensen toch rare dingen doen. Je zal er nog wel lang last van houden. Eerst maar eens inlezen over veilig gebruik misschien?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Helenas zei:
Als ik een avond xtc heb gedaan moet ik er niet aan denken om de volgende dag weer te gaan en dan een week lang :openmouth: Wat kunnen mensen toch rare dingen doen. Je zal er nog wel lang last van houden. Eerst maar eens inlezen over veilig gebruik misschien?

Je hebt gelijk Helenas. Ik heb wel eens twee dagen achter elkaar genomen in het verre verleden. Tja, iedereen doet wel eens dom.. Ik voelde wel wat maar vooral strak staan en een soort stress/zenuwachtig gevoel. Maar omdat de kater zo vreselijk was en ik een week moe was heb ik dat nooit meer gedaan. Een week lang zou ik denk ik niet eens zin in hebben laat staan het volhouden.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Ik heb wel eens twee dagen achter elkaar genomen in het verre verleden. Tja, iedereen doet wel eens dom.
Wel grappig dat je anderen hier altijd zo'n preek geeft dan. Tuurlijk heb je vaak wel gelijk hoor, maar zoals je zegt iedereen doet wel eens dom.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Psychedelibee zei:
Dunnetjess33 zei:
Ik heb wel eens twee dagen achter elkaar genomen in het verre verleden. Tja, iedereen doet wel eens dom.
Wel grappig dat je anderen hier altijd zo'n preek geeft dan. Tuurlijk heb je vaak wel gelijk hoor, maar zoals je zegt iedereen doet wel eens dom.

Ach ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik idd regelmatig bot of direct reageer. Dat is mijn karakter nou eenmaal. Maar er is toch wel een groot verschil met de gemiddelde fout waar ik op reageer en mijn fout, ik had namelijk wel een juiste dosering ipv extreem hoog. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het ook erg dom was om twee dagen achtereen te nemen.
En ik heb toen ook een preek gehad en er van geleerd. Misschien leren anderen weer van mijn preken!

Yaizer

Bewuste gebruiker
Wat zonde allemaal. Dacht dat ik alleen spontane hoofdpijn kon krijgen van het verhaal van "Lekkernatsen" maar dit is ook aardig dom gedaan.

Week lang xtc slikken. Tja...kater uitzitten en voortaan niet meer doen. Onverwantwoord gebruik dit.

Ben benieuwd hoe lang de kater gaat duren

Bovenaan