Hallo allemaal,
dit is mijn eerste post op dit forum en mede ook mijn eerste probleem stelling:
Een tijdje terug heb ik voor het eerst drugs gebruikt, dit was mephedrone in pil vorm.
Hier heb ik een geweldige nacht mee gehad en had een heerlijke euforie!
Een maand later heb ik mdma geprobeerd en hier voelde ik vrij weinig van (witte molens) deze heb ik toen 2 gepakt en ben toen daarna maar gestopt, omdat ik er weinig van voelde (beetje vaag , maar geen euforie oid).
2 maanden later heb ik weer meph. geprobeerd en dit was weer geweldig net zoals de eerste keer (gewoon normale doseringen)
En nu weer 2 maanden later heb ik afgelopen weekend weer eens mdma geprobeerd met weer hetzelfde effect als de vorige keer mdma , vrij weinig dus....
Waar kan dit aan liggen?
Ben ik immuun voor mdma?
Verwacht ik teveel in mijn hoofd van mdma die de euforie tegenhoud?
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Bedankt alvast voor de reply's!
Gr
dit is mijn eerste post op dit forum en mede ook mijn eerste probleem stelling:
Een tijdje terug heb ik voor het eerst drugs gebruikt, dit was mephedrone in pil vorm.
Hier heb ik een geweldige nacht mee gehad en had een heerlijke euforie!
Een maand later heb ik mdma geprobeerd en hier voelde ik vrij weinig van (witte molens) deze heb ik toen 2 gepakt en ben toen daarna maar gestopt, omdat ik er weinig van voelde (beetje vaag , maar geen euforie oid).
2 maanden later heb ik weer meph. geprobeerd en dit was weer geweldig net zoals de eerste keer (gewoon normale doseringen)
En nu weer 2 maanden later heb ik afgelopen weekend weer eens mdma geprobeerd met weer hetzelfde effect als de vorige keer mdma , vrij weinig dus....
Waar kan dit aan liggen?
Ben ik immuun voor mdma?
Verwacht ik teveel in mijn hoofd van mdma die de euforie tegenhoud?
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Bedankt alvast voor de reply's!
Gr