XTC weinig effect, mephedrone wel

topsecret

Newbie
Hallo allemaal,

dit is mijn eerste post op dit forum en mede ook mijn eerste probleem stelling:

Een tijdje terug heb ik voor het eerst drugs gebruikt, dit was mephedrone in pil vorm.
Hier heb ik een geweldige nacht mee gehad en had een heerlijke euforie!

Een maand later heb ik mdma geprobeerd en hier voelde ik vrij weinig van (witte molens) deze heb ik toen 2 gepakt en ben toen daarna maar gestopt, omdat ik er weinig van voelde (beetje vaag , maar geen euforie oid).

2 maanden later heb ik weer meph. geprobeerd en dit was weer geweldig net zoals de eerste keer (gewoon normale doseringen)

En nu weer 2 maanden later heb ik afgelopen weekend weer eens mdma geprobeerd met weer hetzelfde effect als de vorige keer mdma , vrij weinig dus....

Waar kan dit aan liggen?
Ben ik immuun voor mdma?
Verwacht ik teveel in mijn hoofd van mdma die de euforie tegenhoud?

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Bedankt alvast voor de reply's!

Gr

topsecret

Newbie
Molens getest op: 80mg
Paarse sterren op: 95mg

Na 2 x die hoeveelheid moet je toch wel iets merken neem ik aan? :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Het klinkt mij vreemd in de oren dat je van zulke dosissen mdma niks merkt.

Wat voor soort euforie ervaar je bij mephedrone? Krijg je een love-rush, of enkel een speed/coke achtige rush?

Als het dat laatste is hebben de drugs misschien geen impact op je serotonine huishouding. Gebruik je medicijnen?

Olle

topsecret

Newbie
Dopezilla zei:
Het klinkt mij vreemd in de oren dat je van zulke dosissen mdma niks merkt.

Wat voor soort euforie ervaar je bij mephedrone? Krijg je een love-rush, of enkel een speed/coke achtige rush?

Als het dat laatste is hebben de drugs misschien geen impact op je serotonine huishouding. Gebruik je medicijnen?

Olle

Van mephedrone krijg ik euforie, helemaal los op de muziek (iedereen is mijn vriend en ik spreek iedereen aan)
Mdma word ik vaag van en weet niet goed wat nu te voelen , maar ik voel zeker geen euforie oid...

Ik gebruik helemaal niks aan medicijnen :rock:

Biertje

Bewuste gebruiker
Dan is het gods wil en heb je pech. Hou het dan maar bij 1x in de 2 maanden 'n avondje op de Meph. Ook lekker lijkt me

Biertje

Bewuste gebruiker
Natuurlijke resistentie, kan ook nog natuurlijk. Ik heb ook een vriend die helemaal NIKS merkt van mdma.

Bovenaan