xtc wel/niet gebruiken

zou je beginnen aan XTC?

• ja, het is te gek!

Stemmen: 0 0,0%
  • nee, het is te gek maar de risico's niet waard

Stemmen: 1 100,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

flash kieke

Wijs gebruiker
Jeller zei:
Kversta wat ie bedoelt.. je geluk ligt dan ook zo op één lijn de hele avond.. daardoor vind ik het een beetje een fake gevoel in tegenselling tot bij wiet waar je lachuitbarstingen hebt ofzo... kzeg niet dat het niet leuk is hé, maar op xtc ben je gwoon zo gelukkig met niets en meesal heb je geen lachkiks ofzo

Heb is 1keer gehad met xtc(int school)

Lach heel de les strijk om de domste dingen

Psykaholik

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
spacekonijn zei:
Bollie zei:
spacekonijn...
Zoiets kan je nu toch niet vergelijken ?

.

toch wel hoor vind ik , een lage dosis LSD kan voor hetzelfde geluk zorgen als een dosis mdma , alleen bij LSD snap je zelf nog waarom je gelukkig bent ipv dat je sowieso gedwongen helemaal happy bent.

dus ik vind lsd overtreffend

hoezo snap jezelf ng dat je gelukkig bent, ben je niet automatisch ook bij lsd gwn happy?
voel u maar eens nie gelukkig
veel problemen in uwe kop ofzo en pak dan maar eens lsd dan weet ge wat ge aan de hand hebt

Mac...

Badass junkie
DarkScope zei:
Mac... zei:
Ondanks dat ik echt wel een periode heb gehad waarin ik simpelweg gewoon te veel heb gebruikt. Als ik het overnieuw mocht doen zou ik het ook doen. Ik heb dingen meegemaakt die ik zonder nooit had meegemaakt. Je komt in zulke vreemde werelden terecht en het leven kan zo ontzettend absurt zijn op sommige momenten. Zeker heb ik ook genoeg negatieve dingen meegemaakt, maar het heeft me alles bij elkaar echt wel levenswijzer gemaakt. En zonder was ik nu natuurlijk nooit mod van DF geworden :tongueout:

wat bedoel je met vreemde werelden? in je geest of de underground scene?

Nee relax, niet te diep..
Gewoon je hele bewustzijnsverandering, dingen die je nooit mee zult maken als je nooit niet op zo'n manier pillen hebt lopen eten. Gewoon lekker vaag, had het echt niet willen missen. Alleen jammer dat ik er ook zo in doorgeslagen was. [vroegûh]

Bal0n

Badass junkie
Qocaïne zei:
Bal0n zei:
Ik zou het doen.

Maar houd je ten alle tijden aan die 2/3 maanden regel.

*offtopic*

Geld die 'regel' voor iedere drug eigenlijk?

Ik doel op paddo's..

In principe niet, maar voor de gezondheid is dat eigenlijk wel het beste. Met psychedelica echter, paddo's dus ook, doe je je lichaam geen schade aan.

Of je elke week WIL trippen is een 2e :)

Qocaïne

Badass junkie
Bal0n zei:
In principe niet, maar voor de gezondheid is dat eigenlijk wel het beste. Met psychedelica echter, paddo's dus ook, doe je je lichaam geen schade aan.

Of je elke week WIL trippen is een 2e :)

Oh ok.. elke week trippen is haast onmogelijk!
Ten eerste werkt het niet zo snel achter elaar.. en het is gewoon verschrikkelijk intens! :grin: Maar daar weet je natuurlijk alles van

Qocaïne

Badass junkie
"Er zijn mensen die aan een zo’n ervaring in hun leven genoeg hebben, anderen gebruiken ecstasy een paar keer per jaar. Wie soberheid kan betrachten, kan er een heel leven mee doorgaan - wat wel zo interessant is."

Doe wat je gevoel aangeeft... als je het een keer wilt proberen moet je het gewoon een keer doen.

Bovenaan