xtc werkt niet meer

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ik vroeg me af hoe het komt dat als ik xtc slik het steeds minder wordt(de werking),,het is net alsof mijn genotscentrum om het zo maar ff te noemen er genoeg van heeft om voor genot te zorgen,
ik slik ongeveer 2 of 3 keer per jaar xtc,en mijn vrienden waar ik het altijd samen mee slik zijn altijd helemaal van het pad, dus aan de pillen ligt het niet....

iSmokex

Bewuste gebruiker
Als je in het verleden veel xtc hebt geslikt (met als richtijn, laten we zeggen, wekelijks), kan het zijn dat je soort van 'immuun' voor bent geworden. Als dit niet het geval is, zou ik toch je pilletjes voortaan laten testen. En dan een hoeveelheid pillen pakken (als het goede zijn natuurlijk) waarbij het aantal Mg in de pillen gelijk staat met je lichaamsgewicht in Kg. Nouja, kan ook makkelijk meer natuurlijk maar dit moet je voor jezelf bepalen. :P

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ja je kunt wel zeggen dat ik in het verleden veel pillen geslikt heb,hahaha...(mijn record is 13 binnen 24 uur,maar was daarna wel goed ziek)
maar de laatste paar jaar slik ik eigenlijk alleen nog maar met de jaarwisseling en op mijn verjaardag(juni) dus zit elke keer een half jaar tussen...
maar kan idd heel goed zijn dat de pillen van tegenwoordig gewoon niet zo goed meer zijn als 5 jaar geleden,of dat ik er gewoon niet genoeg slik,hahaha :rock: :rock: ..
nee ff zonder dollen,ik denk dat ik gewoon een soort tolerantie heb opgebouwd voor die dingen,eerste pilletje die ik ooit nam was de beste en lekkerste trip die ik never meer terug heb kunnen halen.....

kunlan

Belezen gebruiker
Dat is voor iedereen in zekere mate wel zo.

De enige remedie is een lange pauze (6 maand+) en zoals Smoke zei geteste pilletjes met als startdosis toch zeker lichaamsgewicht x2 in mg.

Veel geluk & plezier :wave:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Het kan dan wel zijn dat het helemaal geen nut meer heeft om te slikken, maar dit zou ik toch nog testen door het nog eens te proberen met pillen die getest zijn. 2x lichaamsgewicht in mg is best veel om mee te beginnen denk ik, omdat mdma soms wel zwaaropde mag kan liggen. Daarom zal ik aanraden eerst het lichaam gewicht ( evt. x1.5) maar toch niet meer. Bij slikken kan altijd nog wel :wink:

mephuser

Belezen gebruiker
Ik ervaar elke keer dat ik XTC slik net zoals mijn eerste keer hoor. Ik gebruik minimaal om de 3 maanden ( XTC dan )en heb zeer goede pillen Ik begin met een halve en na 1,5 uur een hele erachteraan..Na 1,5 uur nog een hele, dan is het echt een avondje keihard gaan, maar daarna ben ik er ook wel weer klaar mee :xtc:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Dr Gonzo zei:
nee ff zonder dollen,ik denk dat ik gewoon een soort tolerantie heb opgebouwd voor die dingen,eerste pilletje die ik ooit nam was de beste en lekkerste trip die ik never meer terug heb kunnen halen.....
Dat heeft 95% van de XTC gebruikers, een compleet nieuwe ervaring is nou eenmaal kneitervet omdat je géén idee hebt wat het is, wat het doet en wat je kan verwachten...

Dat pillen van tegenwoordig slechter zijn dan vroeger is niet waar, uit de test gegevens van de nederlandse testcentra van de afgelopen 15 jaar blijkt dat ze zelfs met gemiddeld 5% ofzo sterker zijn geworden :rolleyes:

Dus ik gok dan toch ook op een soort tollerantie :( Je houdt voldoende tijd tussen de gelegenheden dus daar kant niet echt aan liggen...

ik zou zeggen, neem de volgende keer eens wat meer en kijk of je weer in de buurt kan komen van wat je zoekt :P

Wacky

Badass junkie
kunlan zei:
Dat is voor iedereen in zekere mate wel zo.

De enige remedie is een lange pauze (6 maand+) en zoals Smoke zei geteste pilletjes met als startdosis toch zeker lichaamsgewicht x2 in mg.

Veel geluk & plezier :wave:

Heb al van meerdere mensen gehoord dat als je het een keer verpest hebt door xtc te misbruiken, (waar de grens ligt is natuurlijk niet helemaal duidelijk) dat het nooit meer terug komt, ook niet na een pauze.

Angramar Temenos

Badass junkie
Neem een week van te voren elke dag L-Tryptofaan, 5-HTP en 2 gram Piracetam.
Neem voor je MDMA-trip 5 gram piracetam.

Veel plezier, de magie is terug.

=]

Dopezilla

Badass junkie
Piracetam is toch enkel op recept verkrijgbaar?

Ik heb zo'n huisarts die je pas iets voorschrijft als je een week overleden bent.

Olle

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:
Piracetam is toch enkel op recept verkrijgbaar?

Ik heb zo'n huisarts die je pas iets voorschrijft als je een week overleden bent.

Olle

nee hoor kun je gewoon kopen.....bv piracetam.nl .... of mischien bij goede smartshop...

W.F.L.

Badass junkie
Dopezilla zei:
Aaaaaaight!

Will do. :grin:

Olle

Haha, heb jij het al verpest ofzo?? Dat is ook wel rap.. :grin:

Wacky zei:
Heb al van meerdere mensen gehoord dat als je het een keer verpest hebt door xtc te misbruiken, (waar de grens ligt is natuurlijk niet helemaal duidelijk) dat het nooit meer terug komt, ook niet na een pauze.

Daar was ik ook aan het denken. MDMA is echt te mooi om te misbruiken, vind ik. Balen als je dat gevoel nooit meer kan krijgen :P

Wacky

Badass junkie
Heel vaak gebruiken is ook misbruiken. Hoe vaak precies kan niemand je zeggen, maar elke week dat blijft in elk geval niet duren.

pushu

Experimenterende gebruiker
Dr Gonzo zei:
Dat pillen van tegenwoordig slechter zijn dan vroeger is niet waar, uit de test gegevens van de nederlandse testcentra van de afgelopen 15 jaar blijkt dat ze zelfs met gemiddeld 5% ofzo sterker zijn geworden :rolleyes:

Nou dat is wel vreemd want overal op internet lees je dat de kwaliteit erg naar beneden is gegaan. Als je goede pillen hebt en een goede dealer dan heb je kwaliteit, wel voor een hogere prijs dan vroeger heb ik gehoord. Maar tegenwoordig zijn heeeeeel veel pillen gemaakt met Mccp. Sommige mensen vinden het leuk maar voor mij is het echt smerig! Ik heb de afgelopen 2,5 j volgens alleen maar Mccp pillen gekregen, allemaal met een andere tekening erop. Het enige resultaat: geen love gevoel maar :kots: gevoel!
In de 2,5j heb ik mss 3 keer gebruikt. Toen een tijdje gestopt vanwege de teleurstellingen (mss 1,5 j of 2). Blijkbaar een goede dealer gevonden die zijn pillen laat testen en morgen kijken of het beter is :grin:

Is wel zo dat dat love gevoel van de eerste keer in 95% van de geval niet terug komt maar een beginner verlangt toch naar dat gevoel en gaat meer gebruiken, tevergeefs (spreek uit ervaring).

Conclusie: niet vaker dan 2-3 keer per jaar gebruiken, en dan alleen maar goede pillen gebruiken. Je betaalt wat meer maar je zult je vast beter voelen dan met een Mccp pil :wink:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
pushu zei:
Nou dat is wel vreemd want overal op internet lees je dat de kwaliteit erg naar beneden is gegaan.
Dat gooi ik op de stapel 'vroeger was alles beter' verhalen van de eerste generatie xtc groot gebruikers. Daarnaast zijn verhalen die je leest behoorlijk onderhevig aan kopieer gedrag. Als eenmaal het 'gerucht' ontstaat dat x vroeger beter was zal je dat niet meer uit het geneem goed gebeukt krigjen... zo denkt nog steeds 90% van de alcohol drinkers dat je je baileys niet met cola mag mixen...

En dat jij de afgelopen 3 jaar alleen maar mccp hebt gehad zegt natuurlijk geen klap over het kwaliteitsverloop van de XTC door de jaren heen... Meer over je connecties...

Als het goed is ben je as we speak de betere pillen aan het uit proberen :hearteyes: Wel goede shit?

(btw...je zegt dat het een dealer is die zn shit laat testen...dude. JIJ moet het testen. Niet je dealer...)

Knap trouwens dat je een quote plaatst onder de naam van Dr Gonzo, met mijn tekst erin :hearteyes: :wave:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
nou gasten, het werkt hoor die piracetam , wow dit is weer ouderwets knallen :xtc:

what a wonderfull life...

Heb al een half jaar geen Xtc meer gebruikt. En dat was mijn 1e x. Zou het helpen om te preloaden met L-Tryptofaan, 5-HTP en melatonine of zou dat alleen maar verspilling zijn omdat het al een half jaar geleden is ? :)

zazzoo

Bewuste gebruiker
Neem je misschien Antidepressiva? Want ikzelf, en nog iemand uit m'n vriendenkring nemen antidepressiva en wij gaan veel minder hard als de rest. (ik heb het over mdma ipv xtc)
Het gevoel dat bij ons overheerst bij gebruik is eerder te vergelijken met speed.
Van xtc pillen heb ik nog nooit iets gevoeld, zelfs niet tijdens m'n eerste keren dat ik nam.

Oom Klaas

Badass junkie
Als je een SSRI neemt, een soort antidepressiva, samen met mdma krijg je bijna geen effect maar ben je ook erg dom bezig...serotonine syndroom is nu ook weer niet je van het.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ik weet dat de kans bestaat dat je een serotonine syndroom kan krijgen, ik heb het gelukkig nog nooit gehad en ik heb al heel wat dingen naar binnen gewerkt die het zouden kunnen veroorzaken.
Kdacht ergens gelezen te hebben dat het risico vele malen groter is bij Monoamine oxidase inhibitoren de Maoi's onder de antidepressiva.

Maar het is waar, het is niet echt verstandig. Maar geen enkele drug is zonder risico.

Axxess

Bewuste gebruiker
Thunderspace zei:
Heb al een half jaar geen Xtc meer gebruikt. En dat was mijn 1e x. Zou het helpen om te preloaden met L-Tryptofaan, 5-HTP en melatonine of zou dat alleen maar verspilling zijn omdat het al een half jaar geleden is ? :)
melatonine zou ik zowizo niet gebruiken, de rest denk ook niet aangezien je gewoon gezond een half jaar heb gewacht.

Mike

Bewuste gebruiker
Bij mij werkte het helaas ook niet meer. De laatste keer had ik 10 weken gewacht en helaas, het echte "love" gevoel bleef uit, of was in ieder geval nauwelijks aanwezig. Enerzijds denk ik dat het serotonine niveau wat langzamer op peil wordt gebracht als je wat ouder bent (ik ben 46) anderzijds denk ik dat regelmatig speed gebruiken ook niet echt een aanbeveling is.

Ik heb nu voor het laatst eind december xtc gebruikt en volgende week ga ik eens proberen of het weer wat wordt. Dan heb ik dus 4 maanden gewacht. Speed ben ik ook al een poosje doorheen dus we hopen maar op een goed resultaat! Ik heb geteste blauwe YingYangs, 120/140 mg dus daar kan het niet aan liggen.

Wel ga ik deze week flink aan de 5HTP ter voorbereiding. Ik zal jullie laten weten of het geholpen heeft.....

Liesette

Bewuste gebruiker
zodra ik de mdma inneem word ik depri, neerslachtig, impotent en introvert.

het inslaan gebeurt niet meer, luv betaat niet, en de feesten zijn ook zwaar kut met hun honden en hun ME macht en hun boetenmachines klaar staan.

FEESTEN BETEKENT IN NEFDELAND EERST BOETES INNEN DAN JE WEED AFPAKKEN EN JE DAN VERPLICHTEN VERSNEDEN BIER VERKOPEN !!

NEE NOOIT MEER !!

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Dat je überhaupt overweegt om 8 euro neer te tellen voor een glas 'bier'. Dat vind ik schandaliger dan het zogenoemde 'versneden bier'.

Liesette

Bewuste gebruiker
4 muntjes a 2 eu p muntje is normaal op de Dance Valley ouwe welke planeet kom jij ?

plastic flessie heiniken zonder dop ...was de laatste keer ouwe ...

ik blijf lekker thuis fuck Dance Valley

Lang leve the illegale parties.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ik ga niet naar over-commerciële feesten zoals Dance Valley. Welke wereld ik leef? Als het goed is dezelfde als de jouwe. Ik vind het ronduit belachelijk om grote bedragen geld uit te moeten geven voor simpel recreatie. Dan heb ik 't niet alleen over een van de basis behoeften, drinken, maar ook de tickets.

Lang leve de illegale? Daar ben jij een mooie voor. Zover ik gelezen heb in je posts ben jij van het kaliber mens welke nu net het gezwel is zorgend voor de ondergang van de vrije feesten. Free party for free people. Laat jezelf eerst maar eens vrij en accepteer mensen zoals ze zijn, ook die 'irritante mensen' die je wekelijks ziet. :wave:

Liesette

Bewuste gebruiker
TeKNoZem zei:
Ik ga niet naar over-commerciële feesten zoals Dance Valley. Welke wereld ik leef? Als het goed is dezelfde als de jouwe. Ik vind het ronduit belachelijk om grote bedragen geld uit te moeten geven voor simpel recreatie. Dan heb ik 't niet alleen over een van de basis behoeften, drinken, maar ook de tickets.

Lang leve de illegale? Daar ben jij een mooie voor. Zover ik gelezen heb in je posts ben jij van het kaliber mens welke nu net het gezwel is zorgend voor de ondergang van de vrije feesten. Free party for free people. Laat jezelf eerst maar eens vrij en accepteer mensen zoals ze zijn, ook die 'irritante mensen' die je wekelijks ziet. :wave:

Welke posts ?
Toen jij nog niet eens wist wat klaarkomen was nam ik mijn eerste XTC ouwe.
In mijn gloriedagen was Techno verboden en waagde geen radio station zich aan deze trekverwekkende pillenmuziek.
Je neemt te veel pep vrees ik en haalt iemand anders erbij ofzo ?

:hearteyes:

En ik accepteer geen hooligans om mij heen nog bezopen irritante peuken junks.

:wave:

Kus van Liesette

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Liesette zei:
Welke posts ?
Nagenoeg elke post die je gemaakt hebt hier op 't forum.

Liesette zei:
Toen jij nog niet eens wist wat klaarkomen was nam ik mijn eerste XTC ouwe.
Ohh? Ik was anders een vroege vogel. Vanuit beide aspecten gezien.

Liesette zei:
In mijn gloriedagen was Techno verboden en waagde geen radio station zich aan deze trekverwekkende pillenmuziek.
Ik betwijfel of je überhaupt weet wat de instelling was, en vaak nog is, van illegale feesten. Blijkbaar heb je je zelf ook geen benul van de oude piraten zenders 'vroeger' op de radio. Daar werd 'anti-commerciële' muziek altijd toegejuicht. Van punk tot tekno. Deze zenders waren er al vanaf de begin jaren bij. Alleen het feit dat je dat niet weet getuigd al van je onwetendheid.

Liesette zei:
Je neemt te veel pep vrees ik en haalt iemand anders erbij ofzo ?
Ik zit al enige tijd zelden aan enige vorm van drugs. Behalve nicotine dan, dat dagelijks. Verder snap ik niet hoe ik er volgens jou iemand bij haal. Of waarom ik dat überhaupt hoef te doen? Iemand die zichzelf zo ver beperkt als jij dat doet, daar heb ik geen hulp bij nodig.

Liesette zei:
:hearteyes:

En ik accepteer geen hooligans om mij heen nog bezopen irritante peuken junks.

:wave:

Kus van Liesette
Het echte hooliganisme is dood, dus daar hoef je je ook niet druk om te maken. En irritante peuken junks? Lol?

Hou die maar. :kots:

Liesette

Bewuste gebruiker
met peukenjunks discussieer ik liever niet .... niet persoonlijk maar hun gedachte goed is solo gericht op de peuk.

:rock:

trippelh

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Mensen boven de 40 moeten gewoon geen xtc doen, worden ze zo vreemd van.

Juist als je ouder bent kan het een toevoeging zijn en .... ik ben ook 39 jaar en pas 2 jaar aan de xtc en vind het een topspul.
Raar doen ach ja wie niet als je maar niet tot overlast van anderen bent toch
Have fun :wink:

Bovenaan