xtc werkt niet meer

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik heb de laatste paar keer ook nooit meer echt het "ultieme" love gevoel gehad. En ik gebruik nu 3 jaar en heb er bijna altijd wel 2 maanden of langer tussen gelaten. Het zit denk ik vooral gewoon tussen mijn oren.

Misschien is het wel gewoon heel simpel te vergelijken met bijvoorbeeld een nieuwe en grotere tv. De eerste paar weken valt je echt op hoe groot en mooi die is. Maar na een tijdje ben je er aan gewend en raak je er niet meer door onder de indruk. Nog steeds is het gewoon precies dezelfde tv als een paar weken terug.

De impressie is denk ik ook echt een belangrijke factor met hoe fijn je de XTC trip ervaart. Gewoon omdat je "het" gevoel dan zoveel intenser ervaart als je er echt door onder de indruk bent.

Bingeln

Experimenterende gebruiker
Heb het zelf ook een tijd gehad. Toen kreeg ik alleen nog maar een vies gevoel van X. Na een jaar of 2 weer es geprobeerd en t was weer als vanouds :grin:

mephuser

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Mensen boven de 40 moeten gewoon geen xtc doen, worden ze zo vreemd van.

Ik zie liever mensen boven de 40 een pilletje nemen, dan een 16 jarige die al flink aan de snuif zit!!

Maar ik denk dat meerdere mensen dit zo zien! :)

megatrippie

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Mensen boven de 40 moeten gewoon geen xtc doen, worden ze zo vreemd van.
okey okey ,

ik zal ook reageren jij je zin nog meer reacties.
mijn stelling is dat mensen beneden de 40 geen mening behoren te hebben over het gebruik van xtc door mensen van boven de 40

daarbij is het meer voor de hand liggend dat die xtc gebruikende 40 plussers al vreemd waren voor de inname van die tabletten.
en naar mijn ervaring zijn het door de bank genomen vredelievende ruimdenkende mensen die tot die groep behoren.

bij de weg,... normale mensen zijn saai

megatrippie

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Blijven jullie iig maar lekker spacen op de xtc, dat ga ik ook overmorgen lekker doen :grin:

a) nee ik d8 niet dat je serieus was.
b) wij gebruiken geen xtc meer. niet uit principe maar omdat er betere lekkerder middelen zijn waar je jezelf mee kunt vermaken en tevens je niet zo brak voelt nadoen.
Sluit niet uit dat we het nog wel eens gebruiken, hebben namelijk nog het eea op voorraad tevens nog kristallen.
maar de 2tjes en de lsd bevallen gewoon beter :P

Mike

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Blijven jullie iig maar lekker spacen op de xtc, dat ga ik ook overmorgen lekker doen :grin:

Mmmmmzzz... Heb ik afgelopen weekend gedaan, in plaats van aankomend weekend.

Helaas.... The magic is over. :(

Ik was behoorlijk waus, verward en had allerlei kenmerken van mdma, behalve de leuke.

Ben bang dat ik het met de herinneringen moet doen, het is niet anders. Ik ga het nog één keer met kristalletjes proberen, om zeker te weten dat het niet aan de pillen ligt, maar ik ben bang dat het er niet meer inzit voor me.

Anyway, voor de mensen die er nog wel van kunnen genieten: have fun! Ik ben jaloers op jullie!

trippelh

Bewuste gebruiker
Mike zei:
Oom Klaas zei:

Mmmmmzzz... Heb ik afgelopen weekend gedaan, in plaats van aankomend weekend.

Helaas.... The magic is over. :(

Ik was behoorlijk waus, verward en had allerlei kenmerken van mdma, behalve de leuke.

Ben bang dat ik het met de herinneringen moet doen, het is niet anders. Ik ga het nog één keer met kristalletjes proberen, om zeker te weten dat het niet aan de pillen ligt, maar ik ben bang dat het er niet meer inzit voor me.

Anyway, voor de mensen die er nog wel van kunnen genieten: have fun! Ik ben jaloers op jullie!

Kan aan de pillen liggen en of andere omstandigheden
Neem je rust erin en de volgende keer helemaal blank erin stappen en geen verwachtingen hebben.
Ik heb ook een paar keer gehad dat het niet werkte zoals het moest en deed dan bovenstaande en verrek ik vloog en genoot heerlijk

angie123

Bewuste gebruiker
Het ligt maar helemaal aan je "state of mind" . Je moet echt lekker relaxed zijn en goed in je vel zitten en niets aan je kop hebben. Dan je heerlijk voor bereiden. Eet een lichte maaltijd en neem na een uurtje of 3 kristal (liefs rectaal). Laat je zakken in een warm bubbelbad en na 15 minuten stap je uit het bad zo de hemel in :hearteyes:

Meestal is op deze manier succes verzekerd. Toch komt het wel eens voor dat "het" niet zo valt als je had gehoopt. Dan maar weer geduldig wachten op de volgende gelegenheid, want die komt er heus wel weer een keer. :wave:

En ehhh 40plussers weten pas echt wat genieten is!!!!! :hearteyes:

trippelh

Bewuste gebruiker
angie123 zei:
Het ligt maar helemaal aan je "state of mind" . Je moet echt lekker relaxed zijn en goed in je vel zitten en niets aan je kop hebben. Dan je heerlijk voor bereiden. Eet een lichte maaltijd en neem na een uurtje of 3 kristal (liefs rectaal). Laat je zakken in een warm bubbelbad en na 15 minuten stap je uit het bad zo de hemel in :hearteyes:

Meestal is op deze manier succes verzekerd. Toch komt het wel eens voor dat "het" niet zo valt als je had gehoopt. Dan maar weer geduldig wachten op de volgende gelegenheid, want die komt er heus wel weer een keer. :wave:

En ehhh 40plussers weten pas echt wat genieten is!!!!! :hearteyes:

:hearteyes:

Elohtibbar

Badass junkie
Beanhead zei:

Ben hier echt zeer benieuwd naar! Op DF verschillende hele positieve reacties gelezen. Ik laat zelf altijd lang genoeg tussen mijn keren xtc, maar het begint toch zijn glans kwijt te raken. Denk dat je om het ultieme lovegevoel vast te houden, het toch bij 2-3 keer per jaar moet houden. Maar ik denk dat ik piracetam echt een kans ga geven, heb goede hoop! :) Iemand op piracetam.nl besteld? Is dit een beetje een betrouwbare site?

Bovenaan