XTC willen proberen maar niet durven

Dannytryit

Newbie
Hoe gevaarlijk is xtc nou werkelijk ik wil graag voor 1 keer deze ervaring meemaken de 1 zegt 1 pilletje en je bent dood de ander zegt tis veiliger als drinken ook diverse artsen gesproken 1 zegt doen de ander zegt tis zelfmoord. ik weet het ff niet weet al dat je 2 glazen water per uur moet drinken en ik begin zowieso met een kwart pil ga dit met een vetrouwde vriendt en zn pa en ma doen kan iemand mij beetje gerust stellen.

Rtby

Experimenterende gebruiker
Lees eerst nog eens wat posts op dit forum, bijvoorbeeld de stickies (bovenste). Deze zijn informatief genoeg om je op weg te helpen.

1 pil is niet hetzelfde als een andere pil wat betreft sterkte, inhoud, etc. Dus een kwartje van iets nemen zegt vrij weinig.

Rekening houden met 1-1,5x je lichaamsgewicht als dosering in mg wordt vaak aangehouden. Houdt dat, zeker voor een eerste keer, als maximum en blijf niet bijpakken.

De eerste keer kan het altijd langer duren voor je iets voelt. Of in ieder geval voor je door hebt dat er iets anders is. Ga niet zitten wachten of ongeduldig worden, dit doet je trip alleen maar afzwakken. Laat het juist lekker over je heen komen en gebeuren.

Wobba

Experimenterende gebruiker
@Rtby kan u alleen maar gelijk geven. alleen met xtc had ik persoonlijk snel het gevoel naar meer. Na lang opzoeken blijkt xtc ook een van de soorten te zijn die bij iedereen anders werken ma gewoon safe spelen niet teveel zeker niet bijnemen en safkes ik had zelf het gevoel dat men high er sneller door werd geactiveert

• Like
Waarderingen: Rtby

Rebell

Wijs gebruiker
Hoe gevaarlijk is xtc nou werkelijk ik wil graag voor 1 keer deze ervaring meemaken de 1 zegt 1 pilletje en je bent dood de ander zegt tis veiliger als drinken ook diverse artsen gesproken 1 zegt doen de ander zegt tis zelfmoord. ik weet het ff niet weet al dat je 2 glazen water per uur moet drinken en ik begin zowieso met een kwart pil ga dit met een vetrouwde vriendt en zn pa en ma doen kan iemand mij beetje gerust stellen

Dood gaan of dat het zelfmoord is dat heb ik nog nooit gehoord. Van MDMA kan je je in principe bijna geen overdosis van krijgen. Zeker niet van een zuiver pilletje.
MDMA is ook niet zo snel verslavend.
Test je pil voor de zekerheid neem niet meer als 100mg en an alles zal wel goed komen :)

Have fun!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nou, we leven hier massaal nog op dit forum, dus dat het zelfmoord is zou ik niet durven beamen. :upsidedown:

Lees inderdaad de veiligheidsregels goed door en de kans dat er iets vervelends gebeurt is erg klein.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Lees dit maar eens aandachtig door. Daar staat alle belangrijke en handige info in.

Nou, we leven hier massaal nog op dit forum, dus dat het zelfmoord is zou ik niet durven beamen. :upsidedown:

Lees inderdaad de veiligheidsregels goed door en de kans dat er iets vervelends gebeurt is erg klein.

Misschien moet ik vaker psychedelica gebruiken om meer egodood te ervaren, maar ik moet toegeven dat het altijd goed doet om te zien dat mensen netjes doorverwezen worden naar mijn handleiding :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Misschien moet ik vaker psychedelica gebruiken om meer egodood te ervaren, maar ik moet toegeven dat het altijd goed doet om te zien dat mensen netjes doorverwezen worden naar mijn handleiding :)
Hij is ook erg goed, duidelijk en uitgebreid geschreven. Bijna een must voor de xtc/mdma gebruiker.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De LD50 van MDMA ligt op 160mg/kilo lichaamsgewicht.

Dat betekent dat je afhankelijk van je lichaamsgewicht zo'n 10 a 15 gram XTC moet snoepen om 50% kans op overlijden te hebben.

Bovenaan