Xtc

Zweddie

Newbie
Beste,
Over een weekje zou ik graag voor de eerste keer xtc nemen.
Ik heb een rode Superman, ben 1,85m groot en weeg 63 kilogram.
Hoeveel neem ik best?

8 jaar geleden heb ik last gehad (alleen snachts en maar 3 keer) van epilepsie.
Ik ben toen ik 10 was ( 7 jaar geleden ) genezen verklaard.
Weet iemand of ik nu hoog risico loop omdat ik dit vroeger had? Heb mijn laatste medikamenten ertegen 7 jaar Geleden genomen.

Help me snel a u met wat advies

Fool

Badass junkie
De 'veilige' grens van gebruik is 1.5-2milligram met kilo lichaams gewicht voor de mannen, en 1.0-1.5 milligram voor de vrouwen. Om te bepalen hoeveel je moet nemen zul je je pillen moeten laten testen. Zo weet je hoeveel milligram je pil bevat en ook gelijk of deze geen rotzooi bevat!

Betreffende je epilepsie-probleem, kijk ook eens hier: viewtopic.php?f=42&t=49973. Je kunt hierover ook contact met je huisarts opnemen, hier heb ik geen verstand van. Maar altijd geld: better safe than sorry!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Even laten testen inderdaad. Van de rode supermans is een waarschuwing geweest dat ze heel sterk kunnen zijn. Er zijn supermans gevonden van dik boven de 200mg. Ik heb laatst ook een rode superman gehad en die was 160mg. Kan behoorlijk variëren dus!

Als je het niet laat testen, neem dan zeker niet meer dan een kwart pil om een beetje aan de veilige kant te zitten. Better safe than sorry

Bovenaan