KurikintonFox
Belezen gebruiker
krijg je meer kans op hallucinaties als je wiet/hash combineert met XTC???
KurikintonFox zei:krijg je meer kans op hallucinaties als je wiet/hash combineert met XTC???

J86 zei:het verschilt idd per persoon.
maar ook vooral aan de hoeveelheid MDMA. Zo'n 7% van de MDMA wordt namelijk omgezet in MDA en DAT is het stofje waarvan je gaat hallucineren. Heeft verder niks met blowen te maken.
J86 zei:het verschilt idd per persoon.
maar ook vooral aan de hoeveelheid MDMA. Zo'n 7% van de MDMA wordt namelijk omgezet in MDA en DAT is het stofje waarvan je gaat hallucineren. Heeft verder niks met blowen te maken.
Blowen kan hier zeker wel invloed op hebben maar niet door de stof, maar wel door de effecten.
Als ik geblowed heb zie ik bijvoorbeeld lichten toch een beetje mooier en warmer. Als je dan ook nog eens op MDA hallucineert kan dit weer tot meer vervormingen leiden.
krijg je hallucinaties dan van de wiet of hash?TrippyShit zei:J86 zei:het verschilt idd per persoon.
Blowen kan hier zeker wel invloed op hebben maar niet door de stof, maar wel door de effecten.
Als ik geblowed heb zie ik bijvoorbeeld lichten toch een beetje mooier en warmer. Als je dan ook nog eens op MDA hallucineert kan dit weer tot meer vervormingen leiden.
Ben het niet helemaal met je eens. Dat verhaal dat 7% wordt omgezet in mda en dat dat juist de stof is die zorgt voor de hallucinaties weet ik zelf ook. Maar toch merk ik uit eigen ervaring dat ik bijv. op 300mg kristallen niet perse hoef te hallucineren. Als ik er bij blow, dan gebeurd het 100%. En dan heb ik het niet over vervormingen maar mensen die uit elkaar knallen als je ze wilt aanraken en gekke shit. Dusdatdusdecactus.